На формування освіти в Україні впливали такі базові трансформаційні процеси:
Конституція України прийнята у
Державну національну програму «Освіта» («Україна ХХІ століття»), схвалену І з’їздом педагогічних працівників України, затверджено у
Національну доктрину розвитку освіти прийнято у
Впровадження 12-бальної системи оцінювання навчальних досягнень учнів відбулося з
Складання ЗНО для вступу у заклад вищої освіти є обов"язковим з
Діючий Закон України «Про вищу освіту» прийнято у
Створення школи, «у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті» передбачено у
Нова українська школа функціонує на засадах таких підходів, як
Законом України «Про повну загальну середню освіту» набув чинності у
В Україні діють такі види освіти:
Формування новітніх компетентностей громадян, підготовка фахівців сучасної генерації, здатних до засвоєння знань і розроблення та використання прогресивних технологій є метою
Державний стандарт початкової освіти затверджено у
Документ, який визначає ключові компетентності, якими мають оволодіти учні по завершенню кожного з двох циклів навчання – адаптаційного (5-6 класи) і базового предметного (7-9 класи), та наскрізні вміння здобувачів освіти, називається
Відкритий центральний орган виконавчої влади, який відповідає перед суспільством за стійкий та інноваційний розвиток системи освіти і науки – це
Основна мета діяльності МОН України:
Національне виховання в Українській державі спрямоване на
Документ, який визначає стратегію і основні напрями розвитку освіти України у ХХІ ст. – це
Відповідно до Державної національної програми «Освіта (Україна ХХІ століття)» в основу національного виховання були покладені такі принципи:
Негативними чинниками національно-патріотичного виховання школярів вважають:
Концепція Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання схвалена у
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома