Просування товару на ринку здійснюється за допомогою:
Основні елементи маркетингової комунікаційної політики:
Реклама - це:
Головні цілі маркетингових комунікацій:
Маркетингова політика комунікацій - це:
Основними завданнями маркетингової комунікаційної політики на стадії впровадження нового товару на ринок є:
Кінцевим об'єктом маркетингового комунікаційного впливу є:
Найважливішими чинниками у формуванні цілей маркетингових комунікацій є:
Образ, який допомагає закріпити у споживача звички, уявлення про продукцію, - це:
Основна відмінна риса, яка відрізняє комерційну пропаганду від реклами:
Які заходи найчастіше застосовуються на ринку товарів виробничого призначення?
Переваги пропаганди:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома