Курс на індустріалізацію проголошено
Темпи зростання обсягів промислового виробництва в СРСР у 1930-х роках були вищими, ніж в європейських країнах, завдяки
Яке положення можна віднести до наслідків індустріалізації 1930-х рр.?
«Перекачування коштів із села в місто» наприкінці 1920-х — у 1930-ті рр. було:
Яке визначення розкриває суть поняття «індустріалізація»?
Про якого відомого радянського діяча - зачинателя масового руху - йде мова в біографічному уривку?
Народився у 1906 р. Працював на шахтах Донбасу. В якості забійника шахти «Центральна - Ірміно» у серпні 1935 р.
1. З якими подіями світової історії співпало здійснення політики форсованої індустріалізації?
. Які основні складові радянізації 1930-х рр.?
Підбиваючи підсумки Шахтинської справи на липневому (1928 р.) пленумі ЦК ВКП(б) Й. Сталін висунув тезу, яка стала визначальною для його подальшої політики. Суть її полягала в такому:
Про що йдеться в уривку?
«Ми маємо ряд індустріальних велетнів, що їх побудовано… і першим найліпшим є Дніпрельстан… У нас пущено за ці роки дванадцять доменних печей… Наша машинобудівна промисловість зростає нечуваними кроками… Ми збудували Краматорський машинобудівний завод… Луганський паротягобудівельний завод… Треба відзначити побудову Харківського тракторного заводу…»
Якій події присвячений плакат, зображений на ілюстрації?
Сукупність яких понять і термінів потрібно використовувати, характеризуючи економічний розвиток радянської України в 1930-х рр.?
Заможнє селянство в Україні в 1930 роках
Як в народі називали постанову " Про охорону державних підприємств , колгоспів і кооперативів та про зміцнення суспільної (соціалістичної ) власності"
Яке місто було столицею УРСР в період 1932-1933 років
7 серпня 1932р. Й. Сталін власноруч написав постанову про охорону соціалістичної власності, яка за крадіжку колгоспної чи кооперативної власності передбачала розстріл із конфіскацією майна або позбавлення волі не менше 10 років із конфіскацією майна.
Як сучасники називали цю постанову?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома