Фортепіанне мистецтво Європи першої половини ХІХ ст. Блискучий стиль.

Додано: 8 квітня 2022
Предмет: Музичне мистецтво
Тест виконано: 57 разів
11 запитань
Запитання 1

 

Що було характерним для музичного життя Європи початку ХІХ ст.?(

варіанти відповідей

Демократизація музичного мистецтва.

ХІХ ст. стало добою найвищого розквіту фортепіанної культури

Артистичні салони були важливим осередком культивування мистецтва; зросла кількість і роль платних публічних концертів

Типовою фігурою концертного життя зробився піаніст- віртуоз.

Запитання 2

Хто утвердив новий тип концерту?(

варіанти відповідей

За право виконувати сольну, чисто фортепіанну концертну програму першим розгорнув Ігнац Мошелес.

Утвердити новий тип концерту вдалося Лістові.

Утвердити новий тип концерту вдалося М. Клементі.

Запитання 3

Яке нове трактування дістало поняття «віртуоз»?  

варіанти відповідей

Поняття ”віртуоз” дістало нове трактування — виконавець, який досконало володіє мистецтвом співу на інструменті.

Поняття ”віртуоз” дістало нове трактування — виконавець, який досконало володіє технікою свого мистецтва. .

Поняття ”віртуоз” дістало нове трактування — виконавець, який досконало володіє мистецтвом акордової техніти, скоками, перехрещенням рук.

Запитання 4

На що спирався блискучий стиль у музичній мові?

варіанти відповідей

Центральним поняттям блискучого стилю був не музичний твір, а віртуозне виконавство.

Блискучий стиль передбачай вивершеність кожної деталі, карбовану ритміку, вивершеність кожної деталі, - а в пізніших роках став передбачати прикмети романтизму.

У музичній мові він спирався на засади класицизму: ясність і докладність фактури та виконання.

Запитання 5

Що характерне для блискучого стилю? 

варіанти відповідей

Для блискучого стилю характерний класичні вимоги в романтичному втіленні.

Для блискучого стилю характерна імпровізація, техніка пальцевої гри, прийом “перлинна гра” - швидкі гамовинні пасажі й фігурації, виконані ідеально вирівняним, ясним і чітким звуком.

Для блискучого стилю характерна те, що інтенсивно відбувалося освоєння педалізації

Запитання 6

Які важливі функції виконали  тогочасні піаністи – викладачі?

варіанти відповідей

Вони своєю діяльністю сприяли зростанню популярності фортепіано і його ствердженню на концертній арені. 

Викладачі-піаністи стимулювали фабрикантів удосконалювати механіку і звукові можливості інструменту.

Викладачі-піаністи шукали нові засоби інструментальної виразності.

Викладачі-піаністи методично вивчали існуючі види піаністичної техніки, систематизували їх

Викладачі-піаністи розробляли у власних творах нові фактурні прийоми та присвячували їх вивченню теоретичні праці; створили «школи технічної майстерності».

Запитання 7

Які три типи механіки панували на фортепіанному просторі рубежа ХУІІІ -ХІХ ст.?

варіанти відповідей

На межі XVIII-XIX ст. обладнувалися вони одним з трьох типів механіки – віденською, англійською або французькою.

На межі XVIII-XIX ст. обладнувалися вони одним з трьох типів механіки – віденською, німецькою або французькою.

На межі XVIII-XIX ст. обладнувалися вони одним з трьох типів механіки – віденською, італійською або французькою.

Запитання 8

Що характерно для віденської механіки?

варіанти відповідей

Віденська механіка менш точнішою, мала досить важку клавіатуру та співучий звук.

Віденська механіка була точнішою, мала легку клавіатуру та співучий звук.

Віденська механіка мала легку клавіатуру та гучний звук.

Запитання 9

Що характерно для англійської механіки?

варіанти відповідей

Англійська механіка давала мягкий звук, але ще довго не могла зрівнятися з суперницею щодо легкості клавіатури.

Англійська механіка давала гучніший звук, але ще довго не могла зрівнятися з суперницею щодо технічної справності.

Запитання 10

Які методичні вказівки були викладені в «Школі» К.Черні? 


варіанти відповідей

Розкрити індивідуальність учня.



Сформувати його всебічно розвинутим музикантом.



Розвинути вміння серйозно і планомірно працювати. Виховати дисципліну думок і почуттів.


Найбільша увага в методичній системі Черні звернена на виховання техніки піаніста, зокрема, пальцевої, яку вважав фундаментом фортепіанної гри.


Запитання 11

Які особливості французького національного стилю у фортепіанному виконавстві?


варіанти відповідей

Майстерна відшліфовка деталей, програмність, живописність і пластичність – прекрасно відповідали смакам французів. 

Майстерна відшліфовка форми, класичність, живописність і пластичність – прекрасно відповідали смакам французів 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест