Комплекс уявлень, асоціацій, емоцій, ціннісних характеристик про продукт або послугу -
Спосіб впливу на споживача, з метою сформувати відповідні потреби -
Створення за допомогою технічних засобів зорового образу документального значення, художньо виразного і достовірного, що фіксує в застиглому зображенні мить дійсності -
Оперативний жанр фотожурналістики, що складається із серії знімків, на яких висвітлюється певна подія -
Сукупність різноманітних науково-технічних засобів і технологій, які мають на меті реєстрацію зображень об’єктів за допомогою світла -
Складові бренду(3):
Обери три ознаки для класифікації реклами:
Яка риса відрізняє фотографію від живопису і графіки?
Ознаки фото-арту (3):
До якого типу реклами належить дане зображення?
Обери два приклади комерційної реклами.
Прийом, використаний в цій рекламі -
Тип реклами:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома