Процес утворення органічних сполук із неорганічних завдяки перетворенню світлової енергії на енергію хімічних зв’язків
Яку органелу зображено на рисунку?
Зображення автотрофного організму позначено буквою
Німецький учений Теодор Вільгельм Енгельман помістив у краплю води на предметному склі шматочок водорості спірогіри й добавив невелику кількість аеробних бактерій. За допомогою мікроскопа він спостерігав, що після освітлення білим світлом бактерії рівномірно розподілилися навколо водорості. Затим, пропустивши світло крізь призму, дослідник побачив, що воно внаслідок дисперсії розклалося на спектр, а бактерії незабаром сконцентрувалися на ділянках, освітлених червоним та синім світлом.
Чи є поміж наведених висновків ті, які відповідають результатам експерименту?
Перший висновок: «Бактерії сконцентрувалися на ділянках найінтенсивнішого виділення кисню».
Другий висновок: «Інтенсивність фотосинтезу в спірогіри найбільша за освітлення синіми та червоними променями».
Автотрофні організми, у клітинах яких відбувається фотосинтез, - це
Реакції темнової фази фотосинтезу перебігають
Проаналізуйте наведений графік, який відображає вплив фактора зовнішнього середовища на інтенсивність фотосинтезу. Яке з тверджень щодо цього впливу є правильним?
Групу прокаріотів називають анаеробними, якщо вони
Укажіть спільну ознаку мітохондрії та хлоропласта.
Фотосинтез – це процес утворення вуглеводів з
До фототрофів належать
Який із прикладів ілюструє перетворення лейкопластів на хлоропласти?
Спільною морфологічною ознакою всіх водоростей є наявність
На рисунку зображено поперечний розріз листка. Яка основна функція структури, позначеної буквою Х?
У клітинах фотосинтезуючої тканини листків нижніх гілок дерева міститься менше хлорофілу, ніж у клітинах верхніх листків. Яка причина цього явища?
Яка органела позначена на малюнку цифрою 4
Квант світла потрапляє на мембрану тилакоїда. Укажіть процес, з якого розпочинається фотосинтез.
Який чинник обмежує поширення водоростей на значних глибинах?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома