Центральним у поезії «Чого являєшся мені у сні?» є мотив:
Філософський твір Франка про взаємини вождя й народу
Поезія «Гімн»належить до збірки
«Гімн» І.Франка є зразком лірики
Який з перелічених творів є новелою?
Яку символічну назву мають частини збірки «Зів’яле листя»?
У пролозі поеми «Мойсей» ліричний герой (автор) звертається до
" Сойчине крило" має підзаголовок
Азазель у поемі «Мойсей» І. Франка — це
Поезія «Чого являєшся мені у сні?..» належить до збірки
Вкажіть, якій із жінок Франко не присвятив жодного "жмутку" "Зів'ялого листя"?
Навіщо 40 років Мойсей вів євреїв крізь пустелю? (поема І.Франка "Мойсей")
Яка тема поезії "Ой ти, дівчино, з горіха зерня"?
Чим завершується новела І.Франка "Сойчине крило"?
Ліричною драмою Іван Франко назвав збірку
Який з поетичних творів можна назвати філософським?
Разом із солдатами Маня потрапила (Новела"Сойчине крило")
У чому трагізм Мойсея? (І. Франко «Мойсей»)
Поезія "Чого являшся мені у сні? .." написана у формі
"Легенда про вічне життя" - це поетичний роздум про...
Збірка віршів громадянської лірики має назву
Установіть відповідність
1."Чого являєшся мені у сні..." А."Невже тобі на таблицях залізних
2."Мойсей" Записано в сусідів бути гноєм..." 3."Гімн" Б."Він не вмер, він ще живе!
4."Легенда про вічне життя" Хоч від тисяч літ родився."
В."Ой ти, дівчино, з горіха зерня,
Чом твоє серденько-колюче терня?"
Г."Міліони людей можу вбить, погубить,
Та чи змушу кого мене вірно любить?"
Д." В житті мене ти згордувала,
Моє ти серце надірвала..."
Чий чути голос «по курних хатах мужицьких, по верстатах ремісницьких»? (І. Франко «Гімн»)
Брати Анни насильно видали заміж сестру у віддалене село за Михайла Гурмана («Украдене щастя» І. Франко)...
Хто розповідає про себе: "Вернувши з війська, я продав грунт і хату і вступив до Жандармів, ось уже три роки служу. Зразу на границі був, пачкарів ловив, а отеє пару неділь тому перенесли мене в сей повіт"?
Чому Анна вийшла заміж за нелюба?
Розв'язкою твору "Украдене щастя" є
Усі твердження правильні, ОКРІМ:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома