Кого зустрів Олесь у бору, по дорозі до школи?
Що стало причиною такої поведінки Олеся?
"Він підхопився на ноги і став гатить підбором в те місце, де стояла щука, аж доки під чоботом не хрокнула вода."
Кому належать слова: "Тут, на землі, не бити не можна. Тут не ти, так тебе одрепають ще й плакать не дадуть"?
Який художній засіб використав дід Прокіп, характеризуючи Олеся: "Дивак... Затопчуть його... Бо воно ж, як деревце в пагоні..." ?
Яке значення має вжите тексті слово "розприндився"?
Чого повчав дідусь Олеся словами:
«Завзяття в тебе обмаль. Все чогось у землі порпаєшся. А треба — в людях. Та отак побіля них, отак... Того — ліктем, того — почотом... Гульк — уперед вийшов».
Яка головна думка твору "Дивак"?
Чому героя твору називали диваком?
Вкажіть жанр твору "Дивак":
Який вид опису використовує Г. Тютюнник у рядках:
“Він ще малий, головою дістає ледь до клямки. Очі в нього чорні, глибокі, як вода в затінку, дивляться широко, немов одразу хочуть збагнути увесь світ”?
Яке із зображень має відношення до твору Г. Тютюнника "Дивак"?
Що наказала намалювати вчителька учням?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома