Г.Тютюнник "Климко" (1-4 розділи)

Додано: 16 січня
Предмет: Українська література, 7 клас
21 запитання
Запитання 1

З ким жив Климко після того, як осиротів?

варіанти відповідей

дідом Бочонком           

вчителькою             

тіткою Мотею    

дядьком Кирилом

Запитання 2

 Де вони жили?

варіанти відповідей

в бараці    

в приватному будинку    

у багатоповерховому будинку       

на станції

Запитання 3

Ким був дядько за професією ?


варіанти відповідей

шахтарем             

землеробом           

машиністом         

безробітним

Запитання 4

Від чого був «червоний тугий пружок» на лобі у дядька?

варіанти відповідей

від картуза           

від ременя             

від упряжі           

 від вугілля

Запитання 5

На що чекав хлопчик щоразу після повернення дядька з рейсу?


варіанти відповідей

на книжку                       

на завдання                       

на гостинець                   

 на звістку

Запитання 6

Чому будинок, де жив Климко, був «наче корабель у сріблястому морі»


варіанти відповідей

освітлювався довкруг вогнями                       

був оточений водою                   

був пофарбованим у сріблястий колір         

  мав форму корабля

Запитання 7

Як помер дядько Кирило?

варіанти відповідей

його розстріляли німці               

від прямого влучення кулі                     

побило вугіллям в тендері                     

від важкої роботи

Запитання 8

Хто запропонував перейти жити до нього?

варіанти відповідей

тітка Мотя            

дід Бочонок                      

дідусь Гарєєв      

вчителька

Запитання 9

Що дав хлопчику після смерті дядька дід Бочонок?

варіанти відповідей

стосик зошитів                    

стосик підручників                     

стосик червінців

стосик червоних тридцяток

Запитання 10

Що сталося з бараком?

варіанти відповідей

потратила бомба і він згорів                 

підпалили німці               

розібрали на дошки, щоб зігрітися      

розібрали на дошки, щоб побудувати новий

Запитання 11

Коли найдужче боліли ноги у Климка?

варіанти відповідей

зранку                  

ввечері                   

цілий день            

завжди

Запитання 12

До обіду Климко на полі накопав

варіанти відповідей

А сімдесят картоплин — великих, менших і зовсім дрібних

Б тридцять картоплин — великих, менших і зовсім дрібних

В п'ятдесят сім картоплин — великих, менших і зовсім дрібних

Г сорок дев’ять картоплин — великих, менших і зовсім дрібних

Запитання 13

Де Климко знайшов собі притулок, коли згорів барак?

варіанти відповідей

у добрих людей       

у сусідів     

у невеличкій кімнатці на ваговій  

у гуртожитку шахти

Запитання 14

Хто спочатку заважав Климку у новому місці проживання

варіанти відповідей

сусіди             

пацюки      

миші                     

німці

Запитання 15

Що хотіла обміняти на їжу Наталя Миколаївна?

варіанти відповідей

нові чобітки  

трояндову сукню 


драпове пальто    

нову хустку з китицями

Запитання 16

Як назвала вчителька Зульфата?

варіанти відповідей

Сагайдачним            

Хмеликом             

декабристом         

Кармелючком

Запитання 17

Що хлопці перетягнули у вагову з кімнати Наталі Миколаївни?

варіанти відповідей

новий диван             

піаніно                   

троянду в вазоні              

велику шафу

Запитання 18

Хто розграбував кімнату вчительки

варіанти відповідей

італійці                

чехи           

німці                      

цигани

Запитання 19

 Чиї це слова: «Ай-я-яй... Маленькому — чай! Не годиться. Маленькому молоко давай»

варіанти відповідей

Митрофана                      

діда Бочонока                   

діда Гарєєва          

тітки Моті

Запитання 20

 Що запропонував Зульфат дати в дорогу Климку?

варіанти відповідей

італійський кинжал        

чеський паспорт   

німецький штик             

циганський оберіг

Запитання 21

Навіщо Климкові йти по сіль?

варіанти відповідей

А щоб продати за гроші        

Б щоб не купувати       

В щоб обміняти  на продукти           

Г щоб була в запасі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест