На яку рису головного героя вказує ця цитата: «Климко випустив плащ-палатку, вчепився дівчині в другу руку і закричав: «Це моя сестра! Сестра моя, пустіть її! Чуєте? Вона мені за матір!»».
варіанти відповідей
На яку рису головного героя вказує ця цитата :" Де в тебе й силочка береться, ой скільки пройшов голодний"
Скільки зайвих кілометрів пройшов Климко у пошуках солі?
На яку рису головного героя вказує ця цитата: «Доглядати за собою –
зварити їсти, прибрати в хаті, випрати одежину – він умів і сам. Давно вже вмів…»
Що запропонував Зульфат узяти Климкові в далеку дорогу?
Хто з героїв твору радить після смерті дядька Кирила «податися на села та пристати до якоїсь бабусі в поміч»?
Укажіть героя за його портретною характеристикою: «Сивий, вусатий і кругло-товстий, в широких смугастих штанцях, у довгій, ледь не до колін, синій косоворотці, підперезаний крученим шовковим поясом з білими китицями. На ногах у нього були величезні жовті черевики»?
Що «частенько приносила» тітка Мотя дядькові Кирилу?
Які слова чекав Климко від дядька, коли той, прийшовши з роботи, вечеряв?
Скільки днів Климко пролежав у гарячці, коли йшли з городу з тіткою Мариною?
Чому Климко не захотів залишитися в тітки Марини?
Яке дерево хотів посадити Климко на могилі дядька Кирила:
Яку станцію побачив Климко, коли його разом із попутниками німець прогнав із паровоза?
Укажіть ім’я героя за його реплікою: «- Ну й меткий! У вас там на шахтах що – усі такі? І в дворі він уже, бачу, хазяйнував».
Укажіть героя за його портретною характеристикою: "...низенький, сухоплечий, у ватяних штанях, вовняних шкарпетках і гостроносих шахтарських чунях"
Кому належать ці слова : " ...Житимемо втрьох, будеш нам за рідного сина... В школу тебе оддамо..."?
Кімнатні квіти тітки Марини:
Робота, яку Климко НЕ виконував у тітки:
Чим НЕ є діжурка у творі:
Зображення важкої дороги Климка у пошуках солі в часи фашистської окупації рідного краю у творі є:
Особливості повісті "Климко":
Дядько Кирило, у якого жив осиротілий Климко, працював:
Кому належить ця портретна характеристика?
"На скронях йому густо висіялася кучерява розсадка сивини, а лице було все в зморшках. І в кожній зморшці, здавалося..., чаїлася добра, лагідна усмішка".
Укажіть, що символізує трояндова сукня, яку тримала в руках учителька.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома