Після війни люди стали жити добре, заможно, в новеньких хатах із центральним опаленням.
Директор не захотів брати Павла до училища, тому що той погано вчився, мав у документах незадовільні оцінки.
В училищі була майже військова дисципліна.
Майстром п’ятої групи призначили хоч пораненого, кульгавого, проте бадьорого фронтовика.
Щодня хлопці проходили із села до училища і знову додому по 18 кілометрів.
Чиї це слова?
«Я колись орав уночі, як прицепщиком був. Ловко — страх. Фара світить, скибипопередублищать, тракторист підскиртою спить, а я сам. Стану, прочищу плуги од бур’яну — і далі погнав…»
Про кого йде мова?
«Він був у всьому військовому, з портупеями через плече, тільки без погонів: на гімнастерці два ордени, а решта — планочки».
Чиї це слова?
«Казав уже їй раз: ідітьзаміж, а я й сам якось. Плаче. …Нічого, нарубаю дров, зваримощосьїсти, а далівонопокаже. Не плакатиме ж вона з ложкою в руках!»
Про кого йде мова?
«Любить географію і розповідає про кожну країну так, наче він був там».
Дід Штокало дуже лаяв хлопців і прогнав їх із садка.
Коли Павло сам ішов до училища, по дорозі на нього напала зграя здичавілих за війну собак.
Хлопці вирішили піти до діда Штокала попрацювати й заробити абрикос.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома