У якому році відбулося об'єднання Волинського й Галицького князівств?
Князем, яких земель був Роман Мстиславович напередодні утворення Галицько-Волинської держави? *
Розташуйте в хронологічній послідовності :
1. розорення монголами Переяславщини та Чернігівщини
2. вторгнення монголів в Галицько-Волинське князівство
3. битва на р. Калці
Битва на річці Калка (між союзом русичів і половців проти монголів) відбулася у
"...обступила Київ сила татарська, і був город в облозі великій. І пробував Батий коло города, а вої його облягали город. І не було чути нічого од звуків скрипіння возів його, ревіння безлічі верблюдів його, і од звуків іржання стад коней його, і сповнена була земля Руська ворогами.",- так літописець описував....
Монгольських воєначальників, що були намісниками золотоординського хана на підкорених територіях називали...
Грамота монгольського хана , якою надавалося право володіння завойованими теритиріями називалася...
Наступ монголо-татарських військ на Південно-Західну Русь відбувався під проводом хана:
Укажіть, яким був наслідок монгольської навали на Русь у 1239—1241 рр.:
Укажіть факти, пов’язані з діяльністю князя Данила Галицького (3 правильні відповіді).
Землі, яких князівств перебували під владою князя Данила Романовича напередодні монгольської навали (1239 р.)? (3 правильні відповіді)
Яке місто було столицею Галицько-Волинської держави за Данила Романовича?
Завершіть речення: "Данило Романович поклав край зазіханням німецьких лицарів-хрестоносців на західноукраїнські землі після битви .....
В якому місті коронувався Данило Романович?
Які твердження стосуються Данила Романовича?
Назвати князівства, які межували з Галицьким князівством.
Основне завдання Данила Галицького у зовнішній політиці було
Якого року відбулася подія, описана в джерелі й відображена на ілюстрації:
«У той час прислав Папа послів достойних, що принесли Данилові вінець, і скіпетр, і корону, кажучи: «Сину! Прийми од нас вінець королівства...»»?
Вкажіть роки правління Лева І Даниловича
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома