У 1238 р. під Дорогичином військо князя Данила Галицького завдало поразки
Кому з князів літописець приписує вислови: «Не личить держати нашу батьківщину крижевникам (хрестоносцям)», «Не дам півотчини своєї, але поїду до Батия сам»?
Головне завдання зовнішньої політики князя Данила Галицького в другій половині 40—60-х рр. XIII ст. полягало в:
Якими цифрами позначено Галицько-Волинська держава?
У боротьбі з якою державою Папа Римський Інокентій IV обіцяв надати допомогу князеві Данилу Галицькому?
Що було спільного в правлінні князів Галицько-Волинської держави Романа Мстиславича та Данила Романовича?
Вкажіть портрет Данила Галицького:
Яка з названих подій передувала монгольській навалі на південно-західні землі Русі?
Що стосується правління
Данила Галицького?
З якою метою Данило Галицький розпочав листування з Папою Інокентієм ІV?
Позначте факти із життєпису князя Данила Галицького (4):
Вкажіть правильне судження.
Битва під Дорогичином 1238р. поклала край:
1.Зазіханням німецьких лицарів-хрестоносців на галицько-волинські землі.
2. Опору галицьких бояр та зазіханню Угорського королівства на галицько-волинські землі.
Вкажіть якого року відбулися описані в історичному джерелі події:
"У той же час прислав папа послів достойних, що принесли Данилові вінець, і скіпетр, і корону, які означають королівський сан, кажучи: "Сину! Прийми од нас вінець королівства"...
Вкажіть про яку подію йдеться в уривку з історичного джерела....О, лихіша від лиха честе татарська! Данило Романович, що був князем великим, володів із братом своїм Руською землею, Києвом, і Володимиром, і Галичем, і іншими краями, нині сидить на колінах і холопом себе називає!
Про яку подію йдеться в уривку з історичного джерела : "У грудневу негоду 1253-го абат Опізо, посланець Папи Римського Інокентія ІV, прибув до міста над Бугом на заході Галицько-Волинського князівства. Він також віз зі собою папську буллу, яка закликала володарів Чехії, Моравії, Сербії, Помор’я та Пруссії до хрестового походу проти монголів."
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома