18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

генеративні органи

Додано: 23 березня 2020
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 1 раз
12 запитань
Запитання 1

Генеративний орган – це:

варіанти відповідей

листок

пагін

квітка

корінь

Запитання 2

Чашолистики разом із пелюстками утворюють:


варіанти відповідей

віночок

чашечку

оцвітину

квітку

Запитання 3

Усі частини квітки розташовані на:

варіанти відповідей

стеблі

квітконіжці

квітколожі

чашечці

Запитання 4

Покриви квітки утворенні:

варіанти відповідей

чашечкою

оцвітиною

віночком

пелюстками

Запитання 5

Маточка складається з: 

варіанти відповідей

приймочки, стовпчика, зав’язі;  

приймочки, зав’язі ;

приймочки та стовпчика;

стовпчика, зав’язі ;

Запитання 6

Позначте ознаку комахозапильних рослин: 

варіанти відповідей

крупні одиночні квітки ; 

цвітуть до розпускання листків;

гарно пахнуть;

дрібні та неяскраві.

Запитання 7

Зародковий мішок знаходиться в:

варіанти відповідей

в пиляках тичинок;

в стовпчику маточки;

в оцвітині;

в зав'язі маточки.

Запитання 8

Якщо суцвіття складається з поодиноких сидячих квіток , послідовно розміщених на спільній осі, то його називають :

варіанти відповідей

щиток;

головка;

китиця;

простий колос.



Запитання 9

Назвіть суцвіття та рослину, якій воно притамане.

варіанти відповідей

колос, подорожник

Складний колос, пшениця

Початок, кукурудза

Китиця,барбарис

Запитання 10

До складу зародка насінини входить: 

варіанти відповідей

корінець, брунечка і 1 сім'ядоля;

корінець, стебельце, брунечка і 2 сім'ядолі;

корінець, стебельце, брунечка;

корінець, стебельце, брунечка і 1 чи 2 сім'ядолі.

Запитання 11

В утворенні плодів можуть брати участь: 

варіанти відповідей

тільки маточки квітки;

маточки і тичинки квітки;

будь-які частини квітки;

маточки і квітколоже.

Запитання 12

Пилок складається з такої кількості клітин: 

варіанти відповідей

трьох;

двох;

однієї;

чотирьох.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест