Генеративні органи рослин.

Додано: 28 лютого 2021
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 31 раз
15 запитань
Запитання 1

Генеративні органи квіткових рослин -

варіанти відповідей

плід

квітка

насінина

корінь

Запитання 2

 Збільшення кількості особин одного виду називається:

варіанти відповідей

1. Розмноження.

2. Розвиток.

3. Цвітіння.

4. Ріст.

Запитання 3

Садову суницю людина розмножує:

варіанти відповідей

1. Кореневими бульбами.

2. Стебловими бульбами.

3. Цибулинами.

4. Вусами.

Запитання 4

Частина квітки, на якій утворюються пилкові зерна, називається:

варіанти відповідей

1. Приймочка.

2. Тичинка.

3. Маточка.

4. Оцвітина.

Запитання 5

Якщо чашолистки та пелюстки у квітці мають різне забарвлення, то така оцвітина називається:

варіанти відповідей

1. Чашечкоподібною.

2. Віночкоподібною.

3. Простою.

4. Подвійною.

Запитання 6

Якщо на одній рослині є тільки тичинкові квітки, а на другій тільки маточкові, то такі рослини називаються:

варіанти відповідей

1. Однодомними.

2. Дводомними.

3. Двостатевими.

4. Дводольними.

Запитання 7

Розгляньте малюнок та визначте, як називаються суцвіття, що зображені на ньому буквами б та в відповідно:

варіанти відповідей

1. Китиця та простий колос.

2. Складний зонтик та головка.

3. Щиток та складний колос.

4. Простий зонтик та кошик.

Запитання 8

У цих рослин утворюється мало пилку, квітки непоказні, не мають запаху. Для них характерне:

варіанти відповідей

1. Запилення вітром.

2. Самозапилення.

3. Штучне запилення.

4. Запилення комахами.

Запитання 9

Коли пилок потрапляє на приймочку маточки, то він утворює:

варіанти відповідей

1. Зародок.

2. Зав'язь.

3. Пилкову трубку.

4. Ендосперм.

Запитання 10

Запилення тваринами -

варіанти відповідей

1.зоохорія.

2.автохорія.

3.гідрохорія.

4.антропохорія.

Запитання 11

Серед перерахованих рослин виберіть групу, де є види, які запилюються вітром:

варіанти відповідей

1. Соняшник та пшениця.

2. Жито і кукурудза.

3. Вишня і яблуня.

4. Кульбаба і квасоля.

Запитання 12

 Яка характеристика, на вашу думку, найкраще описує рослини, які запилюються при допомозі вітру:

варіанти відповідей

1. Вони мають великі поодинокі квітки із чітко вираженим ароматом.

2. Ці рослини ростуть великими групами і зацвітають ще до розпускання листя.

3. У цих рослин квітки непоказні, а пилку утворюється мало.

4. У цих рослин квітки зібрані у великі, яскраво забарвлені суцвіття, пилок липкий.

Запитання 13

Які ознаки властиві плодам, що поширюються при допомозі вітру:

варіанти відповідей

1. Плоди великі, соковиті, яскраво забарвлені.

2. На поверхні плодів є гачечки, шипики або клейкі речовини.

3. Ці плоди легкі, сухі, не змочуються водою.

4. Ці плоди мають крильця, парашутики або чубчики волосків.

Запитання 14

Розгляньте малюнок та встановіть, що спільного між зображеними тут плодами:

варіанти відповідей

1. Вони всі є однонасінними.

2. Вони всі є сухими плодами.

3. Вони всі є прикладами плода яблуко.

4. Вони всі є плодами однорічних рослин.

Запитання 15

Побудуйте логічні пари між елементами квітки та функціями, які вони виконують. 1) квітконіжка; 2) квітколоже; 3) чашолистки; 4) пелюстки; 5) тичинки; 6) маточка – а) утворює насінний зачаток; б) утримує квітку на стеблі; в) захищає внутрішні елементи квітки та приваблює комах; г) здійснює фотосинтез і живить квітку; д) утримує всі частини квітки; е) утворює пилок:

варіанти відповідей

1. 1 - б, 2 - в, 3 - г, 4 - а, 5 - д, 6 - е.

2. 1 - б, 2 - д, 3 - г, 4 - в, 5 - е, 6 - а.

3. 1 - д, 2 - а, 3 - е, 4 - б, 5 - г, 6 - в.

4. 1 - а, 2 - б, 3 - д, 4 - е, 5 - в, 6 - г.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест