Геодезія. Модуль 4. Камеральна обробка теодолітного знімання

Додано: 5 листопада 2023
Предмет:
34 запитання
Запитання 1

У разі контурного (горизонтального) знімання на карті або на плані зображується:

варіанти відповідей

рельєф місцевості

ситуація місцевості

профіль місцевості

рельєф та ситуація місцевості

Запитання 2

У разі топографічного знімання на карті або на плані зображується:

варіанти відповідей

контури об’єкта

межі суміжних ділянок

профіль місцевості

рельєф та ситуація місцевості

Запитання 3

У разі кадастрового знімання на плані зображується:

варіанти відповідей

рельєф місцевості

профіль місцевості

рельєф та ситуація місцевості


контури об’єкта, ситуація та межі суміжних ділянок

Запитання 4

Визначення на площині дирекційного кута і довжини лінії за координатами її кінцевих точок – це:

варіанти відповідей

пряма геодезична задача

зворотна (обернена) геодезична задача

теодолітний хід

геодезична засічка

Запитання 5

Визначення координат кінцевої точки лінії за координатами початкової точки, дирекційного кута та довжини лінії між точками – це:

варіанти відповідей

пряма геодезична задача

зворотна геодезична задача

теодолітний хід

геодезична засічка

Запитання 6

Теодолітні ходи можуть бути:

варіанти відповідей

замкненими, розімкненими, висячими

мензульними

нівелірними

тахеометричними

Запитання 7

Теодолітні ходи відносять до:

варіанти відповідей

планової розрядної геодезичної мережі згущення

знімальної геодезичної мережі

планової державної геодезичної мережі

висотної державної геодезичної мережі

Запитання 8

Під час прокладання теодолітних ходів на місцевості вимірюють:

варіанти відповідей

довжини ліній, горизонтальні кути та вертикальні кути

горизонтальні та вертикальні кути

горизонтальні кути та перевищення

довжини ліній та вертикальні кути

Запитання 9

Теоретична сума виміряних кутів у замкнутому теодолітному ході дорівнює:

варіанти відповідей

різниці між дирекційними кутами кінцевої і початкової ліній ходу

нулю

сумі виміряних кутів

180°(n – 2) , де n – кількість кутів у ході

Запитання 10

Теоретична сума приростів координат у замкнутому теодолітному ході дорівнює:

варіанти відповідей

180°(n – 2) , де n – кількість кутів в ході

нулю

сумі виміряних перевищень

сумі виміряних довжин ліній

Запитання 11

Практична сума виміряних кутів у теодолітному ході дорівнює:

варіанти відповідей

різниці між дирекційними кутами кінцевої і початкової ліній ходу

нулю

арифметичній сумі виміряних кутів

180°(n – 2) , де n – кількість кутів в ході

Запитання 12

Практична сума приростів координат у теодолітному ході дорівнює:

варіанти відповідей

різниці між вирахуваними приростами координат та різницею координат кінцевого та початкового вихідних пунктів

нулю

сумі вирахуваних приростів координат

різниці координат кінцевого та початкового вихідних пунктів

Запитання 13

Прирости координат у теодолітному ході визначають за:

варіанти відповідей

дирекційними кутами та горизонтальними прокладаннями

виміряними кутами

румбами напрямків та виміряними кутами

координатами вихідних пунктів та дирекційними кутами

Запитання 14

Нев’язка виміряних кутів у теодолітному ході дорівнює:

варіанти відповідей

різниці між виміряними кутами (практичною сумою) та її теоретичним значенням

нулю

сумі виміряних кутів

різниці координат кінцевого та початкового вихідних пунктів

Запитання 15

Нев’язка за приростами координат в замкнутому теодолітному ході дорівнює:

варіанти відповідей

різниці координат кінцевого та початкового вихідних пунктів

нулю

сумі вирахуваних приростів координат за осями координат

різниці між вирахуваними приростами координат та різницею координат кінцевого та початкового

Запитання 16

Координати пунктів теодолітних ходів визначають як:

варіанти відповідей

координата попереднього пункту плюс дирекційний кут лінії

координата попереднього пункту плюс виправлений приріст координат

координата попереднього пункту плюс поправка по приростах координат

різниця координат кінцевого та початкового вихідних пунктів

Запитання 17

Дирекційні кути в замкнутому теодолітному ході визначають за:

варіанти відповідей

вихідним дирекційним кутом та виміряними кутами ходу

вихідним дирекційним кутом та виправленими кутами ходу

румбами напрямків та виміряними кутами ходу

координатами вихідних пунктів та виміряними кутами ходу

Запитання 18

Теоретична сума приростів координат у розімкнутому теодолітному ході дорівнює:

варіанти відповідей

різниці кінцевого та початкового дирекційних кутів

нулю

сумі виміряних перевищень

різниці координат кінцевого та початкового вихідних пунктів

Запитання 19

Практична сума виміряних кутів у розімкнутому теодолітному ході дорівнює:

варіанти відповідей

різниці кінцевого та початкового дирекційних кутів

нулю

сумі виміряних кутів

різниці координат кінцевого та початкового вихідних пунктів

Запитання 20

Практична сума приростів координат у розімкнутому теодолітному ході дорівнює:

варіанти відповідей

різниці кінцевої та початкової координат вихідних пунктів

нулю

сумі вирахуваних приростів координат по осях координат

різниці координат кінцевого та початкового вихідних пунктів

Запитання 21

Нев’язка виміряних кутів у розімкнутому теодолітному ході дорівнює:

варіанти відповідей

різниці між сумою виміряних кутів (практичною сумою) і їх теоретичною сумою

нулю

сумі виміряних кутів

різниці координат кінцевого та початкового вихідних пунктів.

Запитання 22

Нев’язка по приростах координат у розімкнутому теодолітному ході дорівнює:

варіанти відповідей

різниці координат кінцевого та початкового вихідних пунктів

нулю

сумі вирахуваних приростів координат

різниці між вирахуваними приростами координат та різницею координат кінцевого та початкового вихідних пунктів

Запитання 23

Дирекційні кути в розімкнутому теодолітному ході визначають за:

варіанти відповідей

вихідним дирекційним кутом та виміряними кутами ходу

вихідним дирекційним кутом та виправленими кутами ходу

румбами напрямків та виміряними кутами ходу

координатами вихідних пунктів та виміряними кутами ходу

Запитання 24

Під час камерального опрацювання результатів теодолітного знімання отримують:

варіанти відповідей

координати точок ходу

довжини ліній

горизонтальні кути

перевищення

Запитання 25

Теодолітний хід – це прокладений на місцевості замкнений або розімкнений багатокутник, в якому виміряні всі:

варіанти відповідей

перевищення між суміжними точками

кути нахилу між суміжними точками ходу

вертикальні кути між суміжними точками ходу

довжини ліній і кути між ними

Запитання 26

Лімб горизонтального круга теодоліта Т-30 розбито на:

варіанти відповідей

180 градусів

360 градусів

270 градусів

90 градусів

Запитання 27

За якими правилами вводяться поправки в прирости координат?

варіанти відповідей

поправки вносяться з протилежним знаком, прямо пропорційно довжині ліній

поправки вносяться з тим самим знаком, що й приросток

поправки вносяться прямо пропорційно довжині ліній

як завгодно виконавцю робіт

Запитання 28

Переведіть дирекційний кут 144 градуси в румб

варіанти відповідей

Пн Сх:16 градусів

Пн Зх:36 градусів

Пн Сх: 144 градуси

Пд Сх:36 градусів

Запитання 29

Румб лінії може мати числове значення

варіанти відповідей

Від 0 до 90 градусів

Від 0 до 360 градусів

Від 0 до 270 градусів

Від 0 до 180 градусів

Запитання 30

Дирекційний кут лінії може мати числове значення

варіанти відповідей

Від 0 до 90 градусів

Від 0 до 360 градусів

Від 0 до 270 градусів

Від 0 до 180 градусів

Запитання 31

Азимут лінії може мати числове значення

варіанти відповідей

Від 0 до 90 градусів

Від 0 до 360 градусів

Від 0 до 270 градусів

Від 0 до 180 градусів

Запитання 32

Вказати найменування румба лінії, який має додатні знаки приростків координат

варіанти відповідей

Пд Зх

Пн Зх

Пн Сх

Пд Сх

Запитання 33

Вказати найменування румба лінії, який має від’ємні знаки приростків координат

варіанти відповідей

Пд Зх


Пн Зх

Пн Сх

Пд Сх

Запитання 34

Сукупність зображених на плані контурів і об’єктів місцевості – це:

варіанти відповідей

рельєф

ситуація

профіль

абрис

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест