Укажіть назву річки, що зображена на фрагменті контурної карти:
Визначте державу за контурами, розташована на архіпелазі, у північно-західній частині Тихого океану:
Укажіть країну,якої стосується така характеристика: « Розташована на півострові,колиска деяких із найдавніших цивілізацій. Це одна з найгустонаселеніших країн в світі».
Назвати озера,які буквами позначені на картосхемі:
Найбільша за площею арабська держава. Голова держави-король.Більшу частину території займає посушлива безплідна пустеля.
Які затоки позначені на карті Євразії буквами:
Півострівна держава.У середні віки була найбагатшою державою.Одна з найулюбленіших розваг-корида.
Які форми рельєфу позначені на картосхемі?
Протоки Атлантичного океану:
Острівна держава.Економічно розвинена.Розташована на північному заході від континентальної Європи:
Найглибша западина Євразії:
Виберіть правильні твердження про Євразію.
Якими умовними лініями перетинається Євразія?
Найбільший півострів Євразії:
Умовна межа між Європою і Азією проходить схилами гір:
Укажіть найвищу точку Євразії
Кліматичний пояс що займає найменшу площу на території Євразії:
Який об'єкт належить до кайнозойської складчастості?
Який півострів перебуває під впливом мусонних вітрів?
Площа материка Євразія становить ( в млн.км.2)
На скільки частин світу поділена Євразія?
Назвіть річку яка належить до басейну Індійського океану:
Найбільше за площею озеро Євразії та світу:
Якою цифрою на картосхемі позначено Берингову протоку:
Яке море зображено на малюнку
Більша частина розвіданих запасів нафти у світі зосереджена:
Де на материку Євразія випадає найбільша кількість опадів?
Як називається плоскогір'я на півострові Індостан?
Мис Челюскін є крайньою :
Який півострів зображено на малюнку?
Назвіть ім'я мандрівника(який зображений на фото) , завдяки якому європейці отримали перші відомості про Центральну та Південну Азію:
Визначте , які форми рельєфу відносяться до рівнин Євразії:
Назвіть острів Євразії , який виділений на карті:
Визначте вулкани Євразії:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома