Географічні координати

Додано: 16 листопада 2023
Предмет: Географія, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

Умовні лінії на глобусі чи карті, які точно проходять з півночі на південь:

варіанти відповідей

меридіани

паралелі

горизонталі

прямі лінії

Запитання 2

Умовні лінії, проведні на карті й глобусі паралельно екватору:

варіанти відповідей

тропіки

паралелі

меридіани

горизонталі

Запитання 3

Відстань у градусах від екватора до точки, координати якої потрібно визначити, називається:

варіанти відповідей

географічна довгота

перевищення однієї точки над іншою

географічна широта

абсолютна відстань

Запитання 4

Географічна довгота буває (виберіть декілька відповідей):

варіанти відповідей

південна

західна

північна

східна

Запитання 5

Лінія, від якої відраховується географічна широта називається:

варіанти відповідей

нульовий меридіан

екватор

північний полюс

південний полюс

Запитання 6

Як змінюється географічна широта?

варіанти відповідей

від 0 до 90 градусів

від 0 до 180 градусів

від 0 до 360 градусів

з заходу на схід

Запитання 7

Географічна широта буває:

варіанти відповідей

західна та східна

 ліва та права

північна та південна

  верхня та нижня

Запитання 8

Визначити координати точки Х


варіанти відповідей

10° пн.ш. 45° сх.д.

45° пд.ш. 10° зх.д

15° пн.ш. 40° сх.д.

40° пн.ш 10° сх.д.

Запитання 9

Визначити координати точки, яка позначена на карті буквою Х

варіанти відповідей

 40° пн. ш., 80° сх. д

40° пн. ш., 80° зх. д

80° пн. ш., 40° сх. д

  80° пн. ш., 40° зх. д.

Запитання 10

Визначте координати точки, яку позначено на фрагменті карти буквою X.

варіанти відповідей

15∘ пд. ш., 60∘ зх. д.

15∘ пн. ш., 60∘ сх. д.

60∘ пд. ш., 15∘ зх. д.

60∘ пн. ш., 15∘ сх. д.

Запитання 11

Визначте географічні координати міста Маямі.

варіанти відповідей

80 пн.ш, 30 з.д

25 пн.ш, 80 з.д.

40 пн.щ, 100 з.д

Запитання 12

Визначте географічні координати міста Касама

варіанти відповідей

10 пд.ш, 30 сх.д

10 пн.ш, 40 сх.д

30 пн.ш, 10 з.д

30 пд.ш,10 сх.д

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест