Тести з географічного положення, адміністративно-територіального устрою, історії формування та розвитку, природних умов і ресурсів, природокористування, населення та особливості його зайнятості.
1. Плаща Тернопільської області становить (тис. км2):
2. Крайня північна точка області:
Тернопільська область розташована в межах:
Область розташована в межах:
Кількість адміністративних районів Тернопільської області
Область розташована між східними довготами:
. Область розташована між північними широтами:
. Протяжність області з півночі на південь становить( в км):
. Протяжність області з заходу на схід становить (в км):
. Різниця в місцевому часі між крайніми західною і східною точками становить (хв):
На території області переважають відклади:
Найдавніші силурійські відклади спостерігаються в долинах річок:
Найвищою точкою області є:
На території області переважають корисні копалини:
Область розташована в межах клімату:
а) тропічного; б) морського; в) помірно-континентального
На зростання континентальності клімату з північного заходу на південний схід впливає:
До басейну р. Прип’ять належать річка:
. До басейну р. Дністер належить річка:
Річки Тернопільської області мають живлення:
Режим річок Тернопілля переважає:
. Найдовшою річкою на Тернопільщині є:
. На території області переважають ґрунти:
. Встановіть відповідність між ґрунтами і грунтотвірними породами:
1. Сірі лісові а) алювіальні відклади
2. Дерново-підзолисті б) лесові породи
3. Чорноземи карбонатні в) супіски та піски
4. Болотні
Тварини на Тернопіллі, що відносяться до Червоної книги
а) білка; б) козуля; в) пугач; г) кіт лісовий; д) беркут; ж) лелека чорний; з) лисиця;
. На території Залозеччини є:
а) заповідники; б) національні парки; в) заказники; г) дендропарки;
В області спостерігається:
а) демографічний вибух; б) депопуляція;
Величина природного приросту більша в:
На території області переважає:
Частка українців в національному складі населення області становить:
а) 87,2%; б) 97,2%; в) 91,2%;
. В області переважає населення:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома