Підсумкова контрольна робота з геометрії за 7 клас

Додано: 17 травня 2022
Предмет: Геометрія, 7 клас
Тест виконано: 1141 раз
16 запитань
Запитання 1

Точки А, В і С лежать на одній прямій. Яка із трьох точок лежить між двома іншими, якщо відомо, що АВ = 4см, АС = 7 см, СВ = 11 см?

варіанти відповідей

А

В

С

неможливо визначити

Запитання 2

Якщо один із суміжних кутів дорівнює 112°, то інший кут є

варіанти відповідей

прямим

гострим

тупим

розгорнутим

Запитання 3

Знайти сторони рівнобедреного трикутника , якщо його периметр дорівнює 62 см, а основа на 7см менша бічної сторони.

варіанти відповідей

18см, 18см, 25см

16 см, 24 см, 24 см

23 см, 16 см, 23см

17см, 10см, 17см

Запитання 4

Скільки можна провести прямих, паралельних даній прямій, через точку, яка не належить цій прямій?

варіанти відповідей

жодної

безліч прямих

тільки дві прямі

одну пряму

Запитання 5

Визначте вид трикутника АВС, якщо <А= 27°, <С=62°.

варіанти відповідей

рівнобедрений

різносторонній

рівносторонній

прямокутний

тупокутний

гострокутний

Запитання 6

У рівнобедреному трикутнику АВС з основою ВС проведено бісектрису ВК. Яке із співвідношень правильне?

варіанти відповідей

<А=<С

<В=<С

АК=КС

АВ=ВК

<АВК=<КВС

<АКВ=<КВА

Запитання 7

Два внутрішні кути трикутника відносяться як 4 : 6, а зовнішній кут при іншій вершині дорівнює 130°. Знайдіть всі внутрішні кути трикутника.

варіанти відповідей

52°, 78°, 50°

26°, 84°, 70°

62°, 38°, 80°

40°, 60°, 80°

Запитання 8

Сума трьох кутів, утворених при перетині двох прямих, дорівнює 200°. Знайдіть суму двох гострих кутів, які утворилися при перетині цих прямих

варіанти відповідей

20°

40°

160°

80°

320°

Запитання 9

Яке з наведених тверджень є ознакою рівності трикутників?

варіанти відповідей

Якщо два кути одного трикутника відповідно дорівнюють двом кутам іншого трикутника, то такі трикутники рівні.

Якщо три сторони одного трикутника відповідно дорівнюють трьом сторонам іншого трикутника, то такі трикутники рівні

Якщо дві сторони і кут, прилеглий до однієї з них одного трикутника відповідно дорівнюють двом сторонам і прилеглому куту іншого трикутника, то такі трикутники рівні

Якщо дві сторони одного трикутника відповідно дорівнюють двом сторонам іншого трикутника, то такі трикутники рівні

Якщо дві сторони і кут між ними одного трикутника відповідно дорівнюють двом сторонам і куту між ними іншого трикутника, то такі трикутники рівні

Якщо сторона і прилеглі до неї кути одного трикутника відповідно дорівнюють стороні і прилеглим до неї кутам іншого трикутника, то такі трикутники рівні

Запитання 10

Що є геометричним місцем точок, рівновіддалених від даної точки О на відстань 8 см?

варіанти відповідей

Круг з центром в точці О і радіусом 8см

Круг з центром в точці О і радіусом 4см

Коло з центром в точці О і радіусом 4см

Коло з центром в точці О і радіусом 8см

Пряма, яка віддалена від точки О на 8 см

Дві прямі, що знаходяться на рівних відстанях 4см від точки О

Запитання 11

Центр кола, описаного навколо трикутника є точкою перетину

варіанти відповідей

бісектрис трикутника

двох сторін трикутника

медіан трикутника

висот трикутника

серединних перпендикулярів сторін трикутника

Запитання 12

Трикутника з якими сторонами не існує?

варіанти відповідей

13см, 14см, 24см

10см, 19см, 9см

3см, 4см, 5см

7см, 9см, 15см

17см, 12см, 6 см

8см,20см, 6см

Запитання 13

АВ - діаметр кола, СВ - хорда кола. Знайдіть <АВС, якщо <АОС=30°

варіанти відповідей

10°

15°

20°

25°

30°

Запитання 14

Трикутник АВС прямокутний, <С=90°. <А=60°, СА= 7см. Знайти АВ.

варіанти відповідей

21см

7см

12см

14см

Запитання 15

У трикутник АВС вписано коло, яке дотикається до сторони АВ в точці М, до сторони ВС в точці К, до сторони СА в точці Р. Відомо, що АМ= 6см, РС= 4см, ВК = 2см. Знайти периметр трикутника АВС.

варіанти відповідей

12см

16см

32см

48см

24см

28см

64см

Запитання 16

Два кола, радіуси яких 2,5 см і 3,5 см, дотикаються одне до одного. Знайдіть відстань між центрами цих кіл.

варіанти відповідей

 1 см

2,5 см

3,5 см


6 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест