Гідросфера. Болота. Штучні водойми.

Додано: 29 березня 2020
Предмет: Географія, 6 клас
Тест виконано: 270 разів
11 запитань
Запитання 1

Болото – це:

варіанти відповідей

а) перезволожена ділянка суходолу;

б) надмірно зволожена ділянка суходолу;

в) заболочені землі із шаром торфу не менше 30 см;

г) водойма з вологолюбною рослинністю.

Запитання 2

 Виберіть твердження, що характеризують низинні болота:

варіанти відповідей

 а) багаті на мінеральні солі;

б) різноманітний видовий склад рослинності; 

в) отримують вологу зверху, з атмосферних опадів; 

 г) живляться підземними водами.

Запитання 3

Виберіть твердження, що характеризують верхові болота:

варіанти відповідей

а) багаті на мінеральні солі;

б) різноманітний видовий склад рослинності; 

      в) утворюються на вододілах;

г) отримують вологу зверху, з атмосферних опадів; 

д) живляться підземними водами.

Запитання 4

Штучні водойми, створені для накопичення і зберігання води називають: 

варіанти відповідей

а) канали;

б) ставки;

в) водосховища;

Запитання 5

Місце впадіння річки в іншу річку, озеро, море, океан — це:

варіанти відповідей

а) виток;

б) гирло

в) вододіл.

Запитання 6

Переважна частина сучасних льодовиків знаходиться:

варіанти відповідей

а) у районі екватора; 

б) у районі тропіків;

 в) за полярними колами.

Запитання 7

Болото є частиною:

варіанти відповідей

Світового океану

вод суходолу

штучних водойм

вод атмосфери

Запитання 8

Яку функцію виконують болота?

варіанти відповідей

дають початок річкам і струмкам

накопичують вологу

є середовищем проживання своєрідних організмів

усі вищесказані відповіді вірні

Запитання 9

Канали бувають:

варіанти відповідей

Осушувальні

зрошувальні

судноплавні

всі відповіді вірні

Запитання 10

Що є джерелом живлення верхових боліт?

варіанти відповідей

 підземні води

атмосферні опади

води річок, струмків

талі снігові води

Запитання 11

В Україні найбільше боліт:

варіанти відповідей

на Поліссі

в Карпатах

в Криму

на сході

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест