Гійом Аполлінер. Лірика

Додано: 20 грудня
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
14 запитань
Запитання 1

Гійом Аполлінер - представник літератури

варіанти відповідей

французької

англійської

італійської

польської

Запитання 2

Літературна течія, до якої належить творчість Г. Аполлінера

варіанти відповідей

експресіонізм

сюрреалізм

символізм

футуризм

Запитання 3

Гійом Аполлінер народився у

варіанти відповідей

Парижі

Празі

Каннах

Римі

Запитання 4

Мови, які поет вважав рідними, - це

варіанти відповідей

польська та італійська

польська та французька

польська та німецька

італійська та французька

Запитання 5

Визначте, яка течія живопису початку ХХ ст. влинула на художню свідомість Г. Аполлінера

варіанти відповідей

імпресіонізм

сюрреалізм

кубізм

символізм

Запитання 6

Поетичною емблемою Першої світової війни став вірш

варіанти відповідей

"Міст Мірабо"

"Зарізана голубка і водограй"

"Лорелея"

Запитання 7

Вкажіть, яку жанрову форму поезії розробляв Г. Аполлінер

варіанти відповідей

каліграми

відеопоезію

фонетичну поезію

Запитання 8

У поезії Г. Аполлінера символом кохання став художній образ

варіанти відповідей

річка Сена

годинник

міст Мірабо

водограй

Запитання 9

З'ясуйте, який художній образ у поезії "Міст Мірабо" втілює одвічний рух життя

варіанти відповідей

вода

ніч

міст

годинник

Запитання 10

Визначте основну тему вірша "Зарізана голубка і водограй"

варіанти відповідей

згадка про друзів і рідних

думка про смерть

протест проти війни

Запитання 11

Вкажіть, який образ у вірші "Зарізана голубка і водограй" став символом скорботи

варіанти відповідей

водограй

сонце

небеса

голубка

Запитання 12

Вірш "Зарізана голубка і водограй" написаний у формі

варіанти відповідей

діалогу

полілогу

монологу

Запитання 13

Образ голубки у вірші "Зарізана голубка і водограй" - символ

варіанти відповідей

нещастя

втіхи

надії

душі

Запитання 14

Засновником якого терміну став Г. Аполлінер

варіанти відповідей

сюрреалізм

експресіонізм

кубізм

футуризм

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест