Глибинні зрушення в поезії початку хх століття

Додано: 22 грудня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
Тест виконано: 20 разів
12 запитань
Запитання 1

1.Жанрова форма поезії, яку розробляв Гійом Аполлінер:

варіанти відповідей

каліграми

сонети

балади

Запитання 2

2.У поезії Гійома Аполлінера символом кохання став художній образ :

варіанти відповідей

голубки

міст Мірабо

троянди

Запитання 3

3.Модерністський період розвитку російської поезії кінця ХІХ – початку ХХ ст:

варіанти відповідей

золота доба

бронзова доба

срібна доба

Запитання 4

4. Поетичною емблемою Першої світової війни став вірш Гійома Аполлінера:

варіанти відповідей

 «Зарізана голубка й водограй»;   

«Міст Мірабо»;

«Лорелея»;

Запитання 5

5. До російської поезії  початку ХХ ст.відносять  течії:

варіанти відповідей

 дадаїзм, сюрреалізм, футуризм, кубофутуризм

 неоромантизм, символізм, неореалізм, імпресіонізм

акмеїзм, символізм, футуризм, імажинізм 

Запитання 6

6. Представник авангардної поезії. Захоплення живописом, особливо кубізмом. Дружба з П. Пікассо мала великий вплив на його творчість. 

варіанти відповідей

Аполлінер

М.Рільке

Поль Верлен

Запитання 7

7. Райнера Марію Рільке називають:

варіанти відповідей

Гамлетом XX століття

Орфеєм XX століття

Прометеєм XX століття

Запитання 8

8.Каліграми – це:

варіанти відповідей

  каліграфічно записані вірші

вірші, написані у вигляді малюнків

 різновид ілюстрацій до віршів

Запитання 9

9.Хто з цих поетів неодноразово бував на Україні:

варіанти відповідей

Аполлінер

Поль Верлен

Рільке

Запитання 10

10. Представником якої літературної течії був Олександр Блок:

варіанти відповідей

акмеїзму

символізму

футуризму

Запитання 11

11. Виникнення якого з цих термінів пов'язують з Г. Аполлінером:

варіанти відповідей

символізм

акмеїзм

сюрреалізм

Запитання 12

12. Визначте тему вірша Г.Аполлінера "Міст Мірабо":

варіанти відповідей

плинність людського життя і почуттів

захоплення паризькою архітектурою

захоплення красою міського пейзажу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест