Голодомор 1932-1933 рр.

Додано: 27 лютого
Предмет: Історія України, 10 клас
Копія з тесту: Голодомор 1932-1933 рр.
11 запитань
Запитання 1

Голодомор на України тривав протягом:


варіанти відповідей

1933-1934 рр.

1932-1933 рр.

1931-1932 рр.

1932-1934 рр.

Запитання 2

«Закон про п'ять колосків» був складовою політики:


варіанти відповідей

 введення госпрозрахунку між державою та колгоспами

передання земель заможних селян бідняцьким господарствам

масових репресій проти селянства

освоєння цілинних та перелогових земель

Запитання 3

Постанова РНК УСРР про занесення на «чорну дошку» колгоспів за «злісне саботування хлібозаготівель» призвела до:


варіанти відповідей

ліквідації "куркулів" і "підкуркульників", виселення решти селян до Сибіру.

конфіскації всього продовольства й посівного фонду, припинення постачання товарів

надання екстреної продовольчої допомоги членам колгоспу за рахунок селян-одноосібників

вилучення господарського реманенту та примусове відправлення колгоспників на промислові новобудови

Запитання 4

Уривок історичного документа, що характеризує часи Голодомору:

«Урожай у нас був хороший, але радянська влада до того часу «заготовляла» наш хліб, до тих пір доводила свої плани і завдання до нас, аж допоки ми не залишилися без фунта хліба», - можна використати для пояснення його...


варіанти відповідей

передумов

масштабу

жертв

мети

Запитання 5

Що стало головною причиною Голодомору 1932 - 1933рр.?


 

варіанти відповідей

посуха та неврожай

провал політики індустріалізації

цілеспрямована політика вищого партійного керівництва

розвиток наукомістких технологій

Запитання 6

Із якою метою в Україну було направлено комісію на чолі з В. Молотовим, що працювала упродовж жовтня 1932- січня 1933рр.?


варіанти відповідей

 проведення кадрових змін у партійному керівництві республіки

контролю за повним виконанням хлібозаготівельного плану

контролю за створенням політвідділів МТС

участь в розслідуванні справи Спілки визволення України

Запитання 7

Згідно з постановою РНК УСРР занесення на " чорну дошку" за "злісне саботування хлібозаготівель " передбачало:


варіанти відповідей

конфіскацію всього продовольства й посівного фонду, припинення постачання товарів

ліквідацію " куркулів" і " підкуркульників" і виселення решти селян до Сибіру

наданння екстреної продовольчої допомоги членам колгоспу за рахунок селян- одноосібни

вилучення зерна, господарського інвентарю і відправка на примусові роботи на промислові новобудови

Запитання 8

7 серпня 1932р. Й. Сталін власноруч написав постанову про охорону соціалістичної власності, яка за крадіжку колгоспної чи кооперативної власності передбачала розстріл із конфіскацією майна або позбавлення волі не менше 10 років із конфіскацією майна.

Як сучасники називали цю постанову?


варіанти відповідей

воєнний комунізм

ліквідація куркульства як класу

закон про п'ять колосків

нова економічна політика

Запитання 9

На картосхемі штрихуванням позначено області


варіанти відповідей

активних дій повстанських загонів Н. Махна у 1920–1921 рр.

розгортання перших машинно-тракторних станцій наприкінці 1928 р.

діяльності хлібозаготівельної комісії В. Молотова в жовтні 1932 р.

з найбільшими людськими втратами від Голодомору 1932–1933 рр.

Запитання 10

Яке явище 1930-х рр. унаочнює зображена пам`ятка?


варіанти відповідей

 "ганебний стовп" для робітників. які регулярно не виконують планових завдань

боротьбу влади з "куркульським саботажем" під час хлібозаготівлі 1932 року

саботаж "соціалістичного будівництва" працівниками культури

шкідництво технічного персоналу на заводах і фабриках

Запитання 11

Виберіть правильне твердження


варіанти відповідей

керівництво ВКП(б) та КП(б)У не знало справжніх масштабів голоду в Україні, тому не змогло організувати допомоги українським селянам

керівництво ВКП(б) та КП(б)У свідомо йшло на організацію голоду в Україні, бо вважало це дієвим методом "перевиховання" українського селянства на радянський лад та проведення індустріалізації

українське селянство підтримало процес колективізації та масово вступало до колгоспів, які швидко довели переваги колективного господарства над індивідуальним

з початком першої п`ятирічки верхівка СРСР почала шукати нові методи інтенсифікації праці робітників, вдаючись, зокрема, до заохочення робітничого класу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест