Зазначте, до якого таксону належать ялівець козацький, тис ягідний:
Назвіть рослину, яка НЕ належить до відділу Голонасінних:
Позначте ознаку, НЕ характерну для хвойних:
Насінні зачатки голонасінних знаходили на:
Стебло хвойних потовщується за рахунок:
Провідна тканина у хвойних представлена:
Щорічно хвоя опадає:
Чоловічі шишки голонасінних мають забарвлення:
Після запилення покривні лусочки у Голонасінних:
Поширення насіння сосни відбувається за рахунок:
У яких хвойних схожі на листки папоротей:
Крупу саго отримують з:
Листки у цієї рослини дволопатеві, опадають щороку:
Клас Хвойні має такі листки:
Який вітамін міститься у хвої?:
Виберіть усі правильні твердження, що стосуються голонасінних.
1) Відділ Голонасінні представлений виключно хвойними рослинами.
2) Голонасінні виникли у девонському періоді Протерозойської ери.
3) В життєвому циклі голонасінних переважає гаметофіт, спорофіт редукований
до мікроскопічних розмірів.
4) Голонасінні, згідно із сучасними науковими уявленнями, походять від папо-
ротей.
5) Голонасінним властиве подвійне запліднення, при якому утворюються дипло-
їдний зародок та триплоїдний ендосперм.
6) Запліднення яйцеклітини у голонасінних можливе лише за наявності
крапельно-рідкої води, необхідної для руху сперматозоїдів.
Виберіть усі правильні твердження, що стосуються розмноження сосни звичайної.
1) Сосна — дводомна рослина.
2) Пилок сосни розповсюджується вітром.
3) Чоловічі та жіночі шишки утворюються на одній рослині.
4) Пилкове зерно сосни містить 5 сперматозоїдів.
5) Для руху сперміїв і запліднення яйцеклітини необхідна вода у рідкому стані.
6) Сосні властивий справжній плід, що оточує та захищає насінину, а також міс-
тить запас поживних речовин.
7) Сосна звичайна, на відміну від інших голонасінних, має тетраплоїдний ендосперм.
Укажіть властивість фітонцидів, що виділяються хвойними рослинами:
Визначте серед наведених рослин представника хвойних, який щорічно скидає листя:
Яка характерна особливість голонасінних надала їм перевагу над вищими споровими рослинами?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома