Голонасінні. Покритонасінні.

Додано: 10 квітня 2022
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 57 разів
13 запитань
Запитання 1

1. У голонасінних рослин відсутні:

варіанти відповідей

листки;

плоди;

квітка;

корінь.

Запитання 2

2. Голонасінні розмножуються за допомогою:

варіанти відповідей

насіння;

спор;

зооспор;

ягід.

Запитання 3

3. Шишки голонасінних бувають:

варіанти відповідей

тільки чоловічі;

тільки жіночі;

як чоловічі, так і жіночі;

шишки не мають статі.

Запитання 4

4.Небезпечним представником голонасінних є:

варіанти відповідей

ялина;

тис;

сосна;

модрина.

Запитання 5

5. Протягом якого періоду у голонасінних може відбуватися запилення, запліднення та достигання насінини:

варіанти відповідей

протягом 6 місяців;

протягом 10 місяців;

протягом 1-1,5 року;

протягом 2-3 років.

Запитання 6

6. Запилення у голонасінних відбувається за участю:

варіанти відповідей

комах;

води;

вітру;

птахів.

Запитання 7

7. Покритонасінні на відміну від голонасінних мають:

варіанти відповідей

листки;

квітки;

корені;

бруньки.

Запитання 8

8. Покритонасінні поширені на:

варіанти відповідей

усіх континентах;

навіть в Антарктиді;

у вологих місцях;

у вологих тропічних країнах.

Запитання 9

9. До дводольних рослин належать родини:

варіанти відповідей

пасльонові, розові, лілійні;

злакові, хрестоцвіті, бобові;

пальми, злакові, орхідні;

складноцвіті, розові, пасльонові.

Запитання 10

10. До Однодольних належать родини:

варіанти відповідей

складноцвіті, пальми, бобові;

хрестоцвіті, орхідні, пасльонові;

орхідні, лілійні, злаки;

лілійні, розові, капустяні.

Запитання 11

11. Яке жилкування листків характерне для Дводольних рослин:

варіанти відповідей

сітчасте;

паралельне;

дугове;

пірчасте.

Запитання 12

12. Стрижневу кореневу систему мають рослини класу:

варіанти відповідей

Однодольних;

Дводольних;

мохів;

папоротей.

Запитання 13

13. Тричленну квітку мають представники класу:

варіанти відповідей

голонасінних;

Однодольних;

Дводольних;

хвощів.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест