Голонасінні. Покритонасінні. Екологічні групи рослин. Рослинні угруповання. Значення рослин.

Додано: 4 квітня 2021
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 173 рази
26 запитань
Запитання 1

Вкажіть, які із зображених рослин занесені до Червоної книги України

варіанти відповідей
Запитання 2

Вкажіть ознаки, що характерні для дводольних рослин

варіанти відповідей

Мичкувата коренева система

Наявність камбію у стеблі

Складні листки

Прості листки із дуговим і паралельним жилкуванням

Стрижнева коренева система

Запитання 3

Вкажіть ознаки, характерні для голонасінних рослин

варіанти відповідей

Запліднення відбувається впродовж дванадцяти місяців

Для запліднення необхідна вода

Властиве подвійне запліднення

Представниками голонасінних в Україні є хвойні рослини

Деревина цих рослин містить смоляні ходи

Запитання 4

Вкажіть, які із зображених культур відносять до ягідних

варіанти відповідей
Запитання 5

Вкажіть, які із зображених рослин утворюють лісовий тип рослинних угруповань

варіанти відповідей
Запитання 6

Вкажіть, які із зображених рослин утворюють степовий тип рослинних угруповань

варіанти відповідей
Запитання 7

Виберіть із названих дворічні рослини

варіанти відповідей

Чорнобривці

Петрушка

Кріп

Морква

Буряк

Запитання 8

Виберіть із названих рослин чагарники

варіанти відповідей

Ліщина(лісовий горіх)

Дуб

Ялина

Бузок

Бузина чорна

Черешня

Запитання 9

Виберіть із названих рослин тіньовитривалі

варіанти відповідей

Сосна

Ковила

Бузок

Береза

Липа

Граб

Запитання 10

Виберіть із названих культур зернові

варіанти відповідей

Пшениця

Капуста

Жито

Ячмінь

Соняшник

Запитання 11

Вкажіть основну ознаку, за якою визначають класи покритонасінних (однодольна рослина чи дводольна)

варіанти відповідей

Тип кореневої системи

Жилкування листків

Кількість сім'ядоль у зародку

Наявність камбію у стеблі

Запитання 12

Вкажіть пару, яка ілюструє паразитичний вид симбіозу

варіанти відповідей

Конюшина та повитиця

Конюшина та бульбочкові бактерії

Орхідея та дерево, до кори якого вона прикріплена

Дві сосни, що ростуть поруч у лісі

Запитання 13

Вкажіть основну олійну культуру України

варіанти відповідей
Запитання 14

Вкажіть варіант, в якому усі названі рослини утворюють болотне рослинне угруповання

варіанти відповідей

Рогіз, дуб, шипшина

Тимофіївка, конюшина, вільха

Ковила, сосна, півники

Осока, сфагнум, очерет

Запитання 15

Вкажіть варіант, у якому названі лише хвойні рослини

варіанти відповідей

Ялина, глід, гледичія

Сосна, модрина, ялиця

Кедр, вільха, тис ягідний

Кипарис, туя, кизил

Запитання 16

Виберіть основну зернову культуру України

варіанти відповідей
Запитання 17

Вкажіть рослину - хижака

варіанти відповідей

Кропива

Кактус

Росичка

Шипшина

Запитання 18

Вкажіть рослину - сукулент

варіанти відповідей

Кактус

Картопля

Ковила

Конвалія

Запитання 19

Вкажіть варіант, де вказані лише водні рослини

варіанти відповідей

Чистотіл, елодея, ламінарія

Живокіст, кульбаба, осока

Латаття, ряска, горіх водяний

Очерет, хвощ польовий, зозулин льон

Запитання 20

Назвіть групу рослин, для якої характерне подвійне запліднення

варіанти відповідей

Покритонасінні

Водорості

Вищі спорові рослини

Голонасінні

Запитання 21

Вкажіть посухостійку рослину

варіанти відповідей
Запитання 22

Вкажіть групу рослин, у представників якої наявні плоди

варіанти відповідей

Голонасінні

Папороті

Хвощі

Покритонасінні

Запитання 23

Вкажіть відмінну ознаку рослин від представників інших царств

варіанти відповідей

Ведуть прикріплений спосіб життя

Мають автотрофне живлення

Є евкаріотами

Бувають одноклітинні та багатоклітинні

Запитання 24

Вкажіть варіант, в якому названі тільки кімнатні рослини

варіанти відповідей

Пеларгонія, сенполія, зигокактус

Примула, азалія, гіацинт

Орхідея, цибуля ведмежа, папороть

Плющ, звіробій, монстера

Запитання 25

Вкажіть багаторічну рослину

варіанти відповідей

Подорожник

Гірчиця

Піон

Морква

Запитання 26

Вкажіть лікарську рослину

варіанти відповідей

Нарцис

Вовчі ягоди

Звіробій

Зозулині черевички

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест