Гомеостатичні засоби

Додано: 27 лютого 2023
Предмет: Захист України, 11 клас
Тест виконано: 21 раз
8 запитань
Запитання 1

Якого пункту нема в алгоритмі MARCH?

варіанти відповідей

Massive Bleeding

Circulation

Casualty Care

Airways

Запитання 2

Що необхідно зробити в першу чергу під час огляду постраждалого?

варіанти відповідей

Забезпечити прохідність дихальних шляхів

Виявити травми голови

Закрити всі відкриті рани грудної клітки

Зупинити кровотечу, що загрожує життю

Запитання 3

Визначити ознаки гіповолемічного шоку (стану, який виникає внаслідок зменшення об'єму циркулюючої крові). Ця дія за алгоритмом MARCH ...

варіанти відповідей

Перша

Друга

Третя

Четверта

П'ята

Запитання 4

Огляд пораненого розпочинають із визначення ...

варіанти відповідей

Розвитку напруженого пневмотораксу

Наявність масивної кровотечі

Чи поранений притомний

Прохідність верхніх дихальних шляхів

Запитання 5

Які найбільш часті причини смерті на сучасному полі бою, які можна запобігти?

варіанти відповідей

Непрохідність дихальних шляхів

Ураження черевної порожнини

Переломи кінцівок

Критична(масова) кровотеча

Запитання 6

Гемостатичні засоби це ...

варіанти відповідей

це засоби, що використовуються для зупинки болі. 

це засоби, що використовуються для зупинки кровотечі та підвищення згортання крові. 

це засоби, що використовуються для пониження температури при кашлі.

це засоби, що використовуються для покращення дихання. 

Запитання 7

Чим просочують марлеві серветки, які накладають на поверхню, що кровоточить. 

варіанти відповідей

розчином аміаку

розчином тромбіна

розчином афлубіна

валеріани настойка

Запитання 8

 Готують із плазми крові людини з додаванням кальцію хлориду та е-амінокапронової кислоти. Вона може бути використана у вигляді порошку або окремих шматків. Для боротьби з кровотечею з інфікованих ран застосовують , додатково насичену антибіотиками. Що це?

варіанти відповідей

фібринна плівка

гемостатична губка

фібринна губка

желатинова губка

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест