Загальна характеристика Європи

Додано: 4 жовтня 2020
Предмет: Географія, 10 клас
Копія з тесту: Господарство Європи
Тест виконано: 68 разів
8 запитань
Запитання 1

Які країни є постіндустріальними?

варіанти відповідей

Польща

Росія

Велика Британія

Італія

Іспанія

Чехія

Франція

Запитання 2

Які країни є індустріальними?

варіанти відповідей

Україна

Росія

Німеччина

Італія

Польща

Південна Африка

Запитання 3

Який регіон Європи відомий виробництвом фруктів, винограду, оливок, тютюну та ефіроолійних культур?

варіанти відповідей

Південна Європа

Північна Європа

Західна Європа

Східна Європа

Запитання 4

У яких країнах Європи більша частина електроенергії виробляється на АЕС?

варіанти відповідей

Франція

Україна

Польща

Словаччина

Ісландія

Японія

Албанія

Запитання 5

Зміна спеціалізації та оновлення застарілих видів виробництв у старих промислових регіонах – це…

варіанти відповідей

агломерація

урбанізація

реіндустріалізація

інфляція

Запитання 6

Які країни Європи найбільше відвідують туристи?

варіанти відповідей

Росія

Польща

Франція

Італія

Чехія

Іспанія

Данія

Ісландія

Запитання 7

Осередки освітньої, науково-дослідницької та виробничої діяльності, що дають змогу з мінімальними організаційно-транспортними витратами створювати експериментальні зразки новітньої високотехнологічної продукції та за потреби впроваджувати їх у масове виробництво – це…

варіанти відповідей

аеропорти

фінансові центри

технопарки

світові міста

Запитання 8

Визначте спільні риси господарства України, Польщі та Білорусі: 



варіанти відповідей

за структурою ВВП це індустріально-аграрні країни

місце у міжнародному поділі праці визначають галузі добувної промисловості

у структурі електроенергетики основну роль відіграють ТЕС

машинобудування зорієнтоване лише на внутрішній ринок

немає відмінностей у рівнях концентрації виробництва між окремими районами в країнах

сформувалось три сільськогосподарські зони

територією проходять транзитні транспортні магістралі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест