У творі "Тіні забутих предків" порушено усі названі проблеми, ОКРІМ
У творі М.Коцюбинського "Тіні забутих предків" зображено два ворожих роди:
За жанром "Тіні забутих предків" М.Коцюбинського
Причина ворожнечі між сім’ями Палійчуків і Гутенюків:
Події повісті "Тіні забутих предків" відбуваються
Як називається добрий лісовий дух, що боронить людей від нявок?
Враження від життя, побуту, традицій та мови у с. Криворівня описані у творі:
Темою твору "Тіні забутих предків" є
У творі «Тіні забутих предків» М. Коцюбинського події розвиваються в такій послідовності:
Як звати режисера, який зняв фільм за мотивами повісті "Тіні забутих предків"
«Тепер він був уже легінь, стрункий і міцний, як смерічка, мастив кучері маслом, носив широкий черес і пишну кресаню». Про кого це сказано?
«Обзивалась на гру флояри (сопілки), як самичка до дикого голуба, – співанками. Вона їх знала безліч. Звідки вони з’явились – не могла б розказати. Вони, здається, гойдалися з нею ще в колисці, хлюпались у купелі, родились у її грудях…»
На якому музичному інструменті грав Іван?
Назвіть персонажа, про якого йдеться в рядках: "Вони, здається, гойдалися з нею ще у колисці, хлюпались у купелі, родились у її грудях, як сходять квітки самосійні по сіножатях, як смереки ростуть по горах. На що б око не впало, що б не сталось на світі: чи пропала овечка, полюбив легінь, зрадила дівка, заслабла корова, зашуміла смерека — все виливалось у пісню, легку і просту, як ті гори в їх давнім, первіснім житті"
У повісті "Тіні забутих предків" М.Коцюбинського НЕ було порушено проблеми
Повість "Тіні забутих предків" закінчується реченням
«Став проти хмари, одна нога наперед і склав руки на грудях. Закинув назад бліде обличчя і вперед похмурим оком у хмару. Стояв так довгу хвилину, а хмара ішла на нього…так само міцно стояв, і кучері вились на голові в нього, як у гнізді гадюки».
Це портретна характеристика:
Про кого йдеться у тексті.
«Вона була з багацького роду, фудульна, здорова дівка, з грубим голосом й волосатою шиєю. А також полюбила пишне лудіння.»
Марічка загинула, бо
У повісті "Тіні забутих предків" як композиційний елемент використано
На Благовіщення Палагна ворожила й закопала у землю
Повернувшись через 6 років у своє село, Іван весь час оберігав
Михайла Коцюбинського називають
Після трагічної загибелі Марічки Іван
Про кого сказано: « ..письменник сонячний. І не тільки тому, що «носив у душі сонце», як сам про себе казав... Уся його проза... — це світлий, відкритий простір для душі й духу» (О. Логвиненко).
З яким класичним твором перегукується любовна лінія "Тіні забутих предків"?
Як гуцули називали злого духа?
Укажіть кадр з фільму "Тіні забутих предків" Параджанова:
Чому Палагна починає зустрічатися з мольфаром Юрою?
Яка сталася біда сталася з братом Івана, Олексою:
Кого вівчарі називали «великим»,бо він знищував корів?
У труну Іванові поклали
«Маржинка» – це
Що люди робили під час похоронів Івана?
Навіщо Палагна ворожила?
Про кого сказано: "...Од його слова гинула зразу худоба, сохла й чорніла, як дим, людина, він міг послати смерть і життя, розігнать хмару і сперти град, вогнем чорного ока спопелить ворогів і запалити в жіночому серці кохання."
Ідею твору "Тіні забутих предків" зазначено в рядку
Повість Михайла Коцюбинського написана під враженням його перебування на
Якою дитиною в родині був Іван?
Від Миколи на полонині Іван почув історію про
В уривку
Під ногами в Івана кождий камінь вкривали рудаві мхи, грубі, м'які, шовкові. Теплі і ніжні, вони ховали у собі позолочену сонцем воду літніх дощів, м'яко вгинались і обіймали ногу, як пухова подушка. Кучерява зелень гогозів і афин запустила своє коріння у глибінь моху, а зверху сипнула росою червоних та синіх ягід
ВІДСУТНІЙ художній засіб
Установіть відповідність у повісті М.Коцюбинського "Тіні забутих предків"
1.Іван А. видобуває у старий спосіб вогонь
2.Марічка Б. постійно ворожить,зраджує близькій людині
3.Палагна В. потопає в Черемоші
4.Ватаг Г. покидає рідне село й повертається через 6 років
Д. уважає свою дитину підкинутим бісен
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома