1. Поділити слова для переносу:
бульйон, узлісся, з'їжджати, торф'яний, реп'ях
2. Виберіть слова з апострофом:
бур*ян, бур*як, м*ята, м*ало, пір*я, сім*я, св*ято
3. Утворити словосполучення за зразком:
Осінь(ранок)- осінній ранок
слива(сік)-...., сніг(зима)-...., зелень(трава)-...., пісок(берег)...
4. Поширити речення:
учні садили;
5. Поширити речення словами, що відповідають на подані запитання.
Андійко сьогодні( що робить?).........
Юрко витер (що?) ..........
Учителька подякувала (кому?).........
Моя мама працює (ким?) ..........
6. Вставити пропущені букви, що позначають подовжені м'які приголосні звуки.
Від злого коріння таке і насі....я.
У кожної людини своє обли...я.
І будень, і неділя- лінивому безді...я.
Чисте вбрання не поребує пра...я.
7. До поданих ознак дібрати слова, протилнжні за значенням.
Холодна (вода), вузька (полиця), коротка (ніч), повільне (читання), старе (дерево).
8. Що може бути спільним у даних словах?
Зуб, зубчик, зубний......
Сад, садити, садівник.........
Квітник, квітка, квіточка .......
Підводний, вода, водичка...... .
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома