1. Почнемо з мовної розминки.
Як називаються слова, які вказують на назву предметів?
2. Чи може іменник бути самостійною частиною мови?
3. Отже, що ми називаємо іменником?
4. Знайдіть і порахуйте, скільки іменників у тексті?
Хто на повідку?
Таксу, спритну і швидку, я веду на повідку. Рветься такса з повідка, аж болить мені рука. Ну, чому ж вона така надто спритна і швидка? Ну, а такса у цей час ось що думала про нас: - Тягну я на повідку цю істоту нелегку.
5. Вставити потрібний за змістом іменник.
Маленька праця краща за велике .......
6. Доберіть потрібний іменник.
Дерево сильне корінням, а людина - ...........
7. Доберіть потрібний за змістом іменник.
Читання - найкраще .........
8.Поставити потрібні розділові знаки в кінці кожного речення.
Біля вікна росте калина Де ти живеш Діти, не грайтеся з вогнем Куди відлетіли птахи
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома