1. Іменник- це самостійна частина мови?
2. Скільки в українській мові самостійних частин мови?
3. Скільки іменників у даному уривку вірша?
З нірки виліз старий кріт і розплющив очі:
-Сонце кольору якого? Подивитись хочу.
Синє, чорне чи зелене, мов травиця в лісі?
Чи блакитне і прозоре, як вода у річці?
І сказали ми кроту: "Що за дивина!
Сонце - стиглий помаранч, не якась трава.......
4. Вставити потрібні орфограми:
**міль, *ічка, р*кзак, *раблі, *арба.
5.Поширити речення потрібними іменниками, що відповідають на подані запитання.
Лисичка вибігла (куди?)............ . У дуплі діти побачили (кого?)....... . Зайчик сховався (під чим?)....... . Небо вкрилося (чим?).......... .
6. Вставити потрібні іменники за змістом.
Чисте вбрання не потребує ........... . Яке зіллячко, таке і ........... . У великого дерева глибоке .......... . Старанність- основа ............. .
7. Вставити потрібні за змістом іменники.
І мовчання часом буває ........ . Куди вітер дме, туди і хілиться .......... . Без води немає ......... . У кожної людини своє ........... .
8. За поданими ознаками дібрати іменники.
Вузька, звивиста, протоптана ........... . Жовтий, кислий, соковитий ............. . Милозвучна, багата, українська ......... .
Широке, безмежне, родюче ......... . Густий, сосновий, великий .......... .
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома