Гр9 ТК5 "Управління та ТО тепловоза”

Додано: 6 квітня
Предмет:
28 запитань
Запитання 1

Тривала зупинка дизельного двигуна вважається після

варіанти відповідей

а) двох годин простою

б) 12 годин простою

в) 24 годин простою

г) простой понад добу

Запитання 2

На скільки обертів перед пуском дизеля провертають рукоятки масляних пластинчастих фільтрів

варіанти відповідей

а) 1-2

б) 2-3

в) 3-4

г) 5-6

Запитання 3

В яку сторону перед пуском дизеля провертають рукоятки масляних пластинчастих фільтрів

варіанти відповідей

а) за годинниковою стрілкою

б) проти годинникової стрілки

в) 2 оберти туди та назад

г) немає різниці

Запитання 4

Для чого після тривалої стоянки дизеля провертають колінчастий вал двигуна

варіанти відповідей

а) для перевірки ходу

б) для видалення мастила із циліндрів

в) для перевірки на шум

г) для видалення газів

Запитання 5

При незадовільному тиску палива в колекторі після увімкнення паливопідкачуючого насосу роблять:

варіанти відповідей

а) повторний пуск

б) не приймають даний локомотив

в) випускають повітря з паливної системи

г) перевіряють стан насоса

Запитання 6

Чому при запуску двосекційного тепловоза потрібно починати вмикати задню секцію першою?

варіанти відповідей

а) для економії палива

б) для контролю запуску на слух

в) для підвищення якості палива

г) для прискорення приймання локомотива

Запитання 7

Скільки слід тримати кнопку “Пуск дизеля І або ІІ секції”?

варіанти відповідей

а) 91 сек

б) 20 сек

в) доки тиск мастила в системі дизеля підвищиться до 0,6 кг/см²

г) доки тиск мастила в системі дизеля підвищиться до 1,5 кг/см²

Запитання 8

Скільки слід тримати кнопку “Пуск дизеля І або ІІ секції”?

варіанти відповідей

а) не більше 91 сек

б) не більше 20 сек

в) не більше 40 сек

г) доки тиск мастила в системі дизеля підвищиться до 1,5 кг/см²

Запитання 9

Який тиск палива в колекторі дизеля повинен бути для пуску двигуна?

варіанти відповідей

а) щонайменше 1,5 кг/см²

б) щонайменше 0,6 кг/см²

в) щонайменше 1,5 кг/см3

г) щонайменше 0,6 кг/см3

Запитання 10

Чи дозволяється застосування пісочниць на стрілочних переводах?

варіанти відповідей

а) так

б) ні

Запитання 11

Під'їзд та причеплення тепловоза до складу здійснюється зі швидкістю

варіанти відповідей

а) 15 км/год

б) 10 км/год

в) 5 км/год

г) 3 км/год

Запитання 12

До зміни кабіни відкривати кінцеві крани після причеплення локомотива до рухомого складу

варіанти відповідей

а) дозволяється

б) забороняється

в) немає різниці

г) після усного дозволу провідника

Запитання 13

При зміні кабіни кран машиніста переводять у положення

варіанти відповідей

а) відпуску

б) перекриші

в) службового гальмування

г) екстренного гальмування

Запитання 14

Після зміни кабіни відкривати кінцеві крани після причеплення локомотива до рухомого складу

варіанти відповідей

а) дозволяється

б) забороняється

в) немає різниці

г) після усного дозволу провідника

Запитання 15

При необхідності дизель прогрівають на 8-10-й позиціях контролера машиніста при вимкненій кнопці:

варіанти відповідей

а) “Пуск дизеля І секції”

б) “Пуск дизеля ІІ секції”

в) “Управління тепловозом”

г) “Паливний насос”

Запитання 16

Витримувати рукоятку КМ на кожній позиції слід щонайменше

варіанти відповідей

а) 1 сек

б) 2 сек

в) 2-3 сек

г) немає різниці

Запитання 17

Після зчеплення локомотива з ЯКИМ РУХОМИМ СКЛАДОМ машиніст короткочасним рухом від состава повинен перевірити надійність зчеплення.

варіанти відповідей

а) з пасажирським

б) з вантажним

в) з вантажо-пасажирським

г) немає правильної відповіді

Запитання 18

Зчеплення локомотива з ЯКИМ РУХОМИМ СКЛАДОМ перевіряють тільки за сигнальними відростками і положенням замків автозчепів.

варіанти відповідей

а) з пасажирським

б) з вантажним

в) з вантажо-пасажирським

г) немає правильної відповіді

Запитання 19

Величина тиску гальмівної магістралі (ГМ) для пасажирських, вантажнопасажирських, окремих пасажирських локомотивах

варіанти відповідей

а) 5,0 - 5,2 кгс/см2

б) 4,8 - 5,0 кгс/см2

в) 6,4 - 8,2 кгс/см2

г) 1,6 - 2,4 кгс/см2

Запитання 20

Величина тиску гальмівної магістралі (ГМ) для вантажних поїздів із составом порожніх вагонів, пасажирських поїздів, до складу яких входять вагони з увімкненими автогальмами типу КЕ, Ерлікон, ДАКО:

варіанти відповідей

а) 5,0 - 5,2 кгс/см2

б) 4,8 - 5,0 кгс/см2

в) 6,4 - 8,2 кгс/см2

г) 1,6 - 2,4 кгс/см2

Запитання 21

Скорочене випробування гальм проводиться

варіанти відповідей

а) від стаціонарної компресорної установки або від локомотива

б) тільки від стаціонарної компресорної установки

в) тільки від локомотива

Запитання 22

Повне випробування гальм проводиться

варіанти відповідей

а) від стаціонарної компресорної установки або від локомотива

б) тільки від стаціонарної компресорної установки

в) тільки від локомотива

Запитання 23

На станціях формування та обороту перед відправленням поїзда. Після зміни локомотива та в разі причеплення його при зміні напрямку руху поїзда проводиться

варіанти відповідей

а) Скорочене випробування гальм

б) Повне випробування гальм

Запитання 24

При скороченному випробуванні гальм, перевіряють стан гальмівної магістралі за дією

варіанти відповідей

а) гальм двох хвостових вагонів

б) всього рухомого складу

Запитання 25

При повному випробуванні гальм, перевіряють стан гальмівної магістралі за дією

варіанти відповідей

а) гальм двох хвостових вагонів

б) всього рухомого складу

Запитання 26

Після зміни локомотивних бригад, якщо локомотив від поїзда не відчеплюється проводять:

варіанти відповідей

а) Скорочене випробування гальм

б) Повне випробування гальм

Запитання 27

На малюнку зображено сигнальний знак

варіанти відповідей

а) Опустити струмоприймач

б) Початок гальмування

в) Кінеіць гальмування

г) Приготуватися опустити струмоприймач

Запитання 28

На малюнку зображено сигнальний знак

варіанти відповідей

а) Опустити струмоприймач

б) Початок гальмування

в) Кінеіць гальмування

г) Приготуватися опустити струмоприймач

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест