Гр3 ТК5 "Будова та ремонт електропоїзда"

Додано: 23 жовтня 2023
Предмет:
15 запитань
Запитання 1

При якому виду ТО виконується обробка бандажів та ободів суцільнокатаних колісних пар (без викочування їх з-під МВРС)

варіанти відповідей

а) ТО-5

б) ТО-1

в) ТО-3

г) ТО-4

Запитання 2

Чи дозволяється об’єднувати обробку бандажів, ободів, плазмове загартування гребенів колісних пар, прослуховування колісно-моторних (колісно-редукторних) блоків і діагностування МВРС з виконанням технічного обслуговування ТО-2, ТО-3 та поточних ремонтів ПР-1, ПР-2.

варіанти відповідей

а) так

б) ні

Запитання 3

Чи дозволяється об’єднувати заміну повного комплекту колісних пар МВРС при досягненні граничного зносу бандажів, ободів колісних пар з виконанням технічного обслуговування ТО-3 та поточних ремонтів ПР-1, ПР-2.

варіанти відповідей

а) так

б) ні

Запитання 4

При технічному обслуговуванні ТО-5а виконується:

варіанти відповідей

При технічному обслуговуванні ТО-5а виконується:

б) підготовка (консервація) МВРС до відправлення в недіючому стані на капітальні ремонти на заводи або до інших депо, в поточний ремонт 


в) підготовка (консервація) МВРС для постановки в запас АТ «Укрзалізниця» та резерв регіональної філії

г) немає правильної відповіді

Запитання 5

При капітальному ремонті 1 (КР-1) виконується

варіанти відповідей

а) відновлення паспортних характеристик, часткового відновлення ресурсу шляхом заміни та ремонту зношених несправних агрегатів  МВРС, вузлів, деталей та їх модернізації.

б) відновлення справності та повного ресурсу  МВРС, його паспортних характеристик, модернізації агрегатів, вузлів і деталей, повної заміни

в) відновлення експлуатаційних характеристик, справності та ресурсу на період продовження строку служби понад встановлений, а також модернізації всіх агрегатів, вузлів і деталей, включаючи базові, повної заміни кабельно-провідникової продукції та обладнання з виробленим ресурсом відповідно до технічних умов.

г) немає правильної відповіді

Запитання 6

Згідно міжремонтних періодів МВРС ТО-3 проводиться впродовж скількох діб в межах нормативного терміну служби або після КРП?

варіанти відповідей

а) 7 діб

б) 5 діб

в) доба

г) 2 доби

Запитання 7

Згідно міжремонтних періодів МВРС ТО-3 проводиться впродовж скількох діб в межах понаднормативного терміну служби?

варіанти відповідей

а) 7 діб

б) 5 діб

в) доба

г) 2 доби

Запитання 8

Яка норма простою МВРС згідно середніх по АТ “Укрзалізниця” норм простоїв рухомого складу на ТО-3

варіанти відповідей

а) 24 год

б) 2 доби

в) 4 год

г) 8 діб

Запитання 9

Яка норма простою МВРС згідно середніх по АТ “Укрзалізниця” норм простоїв рухомого складу на ПР-1

варіанти відповідей

а) 24 год

б) 2 доби

в) 4 год

г) 8 діб

Запитання 10

Яка норма простою МВРС згідно середніх по АТ “Укрзалізниця” норм простоїв рухомого складу на ПР-2

варіанти відповідей

а) 24 год

б) 2 доби

в) 4 год

г) 8 діб

Запитання 11

Яка норма простою МВРС згідно середніх по АТ “Укрзалізниця” норм простоїв рухомого складу на ПР-3

варіанти відповідей

а) 24 год

б) 2 доби

в) 4 год

г) 8 діб

Запитання 12

Що характерно агрегатному способу роботи

варіанти відповідей

а) на МВРС, що ремонтується, встановлюють заздалегідь відремонтовані або нові деталі, вузли в агрегати з технологічного запасу.

б) повернення деталей, агрегатів та вузлів після ремонту на той самий МВРС, з якого вони були зняті

в) розподіл ремонтних робіт по окремих спеціалізованих постах із строго певним обсягом робіт забезпечує можливість високого насичення їх спеціалізованим технологічним обладнанням

г) немає правильної відповіді

Запитання 13

Що характерно індивідуальному способу роботи

варіанти відповідей

а) на МВРС, що ремонтується, встановлюють заздалегідь відремонтовані або нові деталі, вузли в агрегати з технологічного запасу.

б) повернення деталей, агрегатів та вузлів після ремонту на той самий МВРС, з якого вони були зняті

в) розподіл ремонтних робіт по окремих спеціалізованих постах із строго певним обсягом робіт забезпечує можливість високого насичення їх спеціалізованим технологічним обладнанням

г) немає правильної відповіді

Запитання 14

Коли виконують звичайне дослідження колісних пар?

варіанти відповідей

а) виконують на заводах при ремонтах ЕРС, пов'язаних з викочуванням колісних

пар, зміною хоча б одного елемента, при неясності клейм та знаків останнього повного огляду

б) проводять у всіх випадках їх підкатки під ЕРС. Воно включає всі перевірки, передбачені оглядом колісних пар МВРС*

в) При виявленні тріщин у підматочинній частині осі

г) немає правильної відповіді

Запитання 15

Коли виконують повне дослідження колісних пар?


варіанти відповідей

а) виконують на заводах при ремонтах ЕРС, пов'язаних з викочуванням колісних

пар, зміною хоча б одного елемента, при неясності клейм та знаків останнього повного огляду

б) проводять у всіх випадках їх підкатки під ЕРС. Воно включає всі перевірки, передбачені оглядом колісних пар МВРС*

в) При виявленні тріщин у підматочинній частині осі

г) немає правильної відповіді

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест