При якому виду ТО виконується обробка бандажів та ободів суцільнокатаних колісних пар (без викочування їх з-під МВРС)
Чи дозволяється об’єднувати обробку бандажів, ободів, плазмове загартування гребенів колісних пар, прослуховування колісно-моторних (колісно-редукторних) блоків і діагностування МВРС з виконанням технічного обслуговування ТО-2, ТО-3 та поточних ремонтів ПР-1, ПР-2.
Чи дозволяється об’єднувати заміну повного комплекту колісних пар МВРС при досягненні граничного зносу бандажів, ободів колісних пар з виконанням технічного обслуговування ТО-3 та поточних ремонтів ПР-1, ПР-2.
При технічному обслуговуванні ТО-5а виконується:
При капітальному ремонті 1 (КР-1) виконується
Згідно міжремонтних періодів МВРС ТО-3 проводиться впродовж скількох діб в межах нормативного терміну служби або після КРП?
Згідно міжремонтних періодів МВРС ТО-3 проводиться впродовж скількох діб в межах понаднормативного терміну служби?
Яка норма простою МВРС згідно середніх по АТ “Укрзалізниця” норм простоїв рухомого складу на ТО-3
Яка норма простою МВРС згідно середніх по АТ “Укрзалізниця” норм простоїв рухомого складу на ПР-1
Яка норма простою МВРС згідно середніх по АТ “Укрзалізниця” норм простоїв рухомого складу на ПР-2
Яка норма простою МВРС згідно середніх по АТ “Укрзалізниця” норм простоїв рухомого складу на ПР-3
Що характерно агрегатному способу роботи
Що характерно індивідуальному способу роботи
Коли виконують звичайне дослідження колісних пар?
Коли виконують повне дослідження колісних пар?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома