Примітиви, які додаються на сцену під час створення моделі, не мають матеріалів
Видимий малюнок поверхні об’єкта (текстура деревини, тканини, мармуру або ін.)
Властивостями матеріалів у 3D-графіці є їх:
Для роботи з текстурами в Blender варто скористатися режимом
Процес змінення форми об’єкта шляхом видавлювання окремих елементів його поверхні з утворенням нових вершин, ребер і граней
Також можна виконати екструдування з використанням «гарячої» клавіші
Інструменти для виконання комплексу операцій з перетворення об’єктів
Щоб перейти в режим редагування, потріно натиснути клавішу
Щоб екструдувати вершину, потрібно виділити вершину та включити інструмент
Команда контекстного меню Дублювати пов’язано використовується для створення копії, яка буде змінювати свою форму одночасно зі зміненням форми початкового об’єкта
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома