Графічний дизайн. Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика

Тест виконано: 173 рази
12 запитань
Запитання 1

Бренд це ?

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання"

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

це назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.

це набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.

Запитання 2

Брендбук - це

варіанти відповідей

Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання".

Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

Людина мислить знаками, образами, по які поняттями.

головна книга компанії. Його відмінність від фірмового стилю полягає в тому, що фірмовий стиль призначений для споживача і покликаний виділити бренд з ряду конкурентів.

Запитання 3

Брендинг (від англ. branding) - це

варіанти відповідей

процес формування бренду, який може займати кілька років.

це набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.

це назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.

Запитання 4

Фірмовий стиль – це

варіанти відповідей

набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.

назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.

процес формування бренду, який може займати кілька років.

Запитання 5

Основні складові фірмового стилю:

варіанти відповідей

Фірмовий комплект шрифтів

Фірмовий знак

Логотип

Фірмовий блок

Слоган

Фірмові кольори

Фірмові константи


Формування ідеї

Запитання 6

Стратегія бренду включає в себе наступні елементи:

варіанти відповідей

Хто є цільовою аудиторією.

Який доказ необхідно їй привести, щоб показати, що ця пропозиція чогось варта.

Яку обіцянку (пропозицію) слід зробити цій аудиторії.

Яке кінцеве враження слід залишити.


Ім`я бренду повинне бути придатне для використання в різних марочних комунікаціях і різноманітних контекстах використання.

Запитання 7

Комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість

варіанти відповідей

 Загальновідомість

 Бренд

 Загальнодоступність

 Престижність

Запитання 8

Керівництво, де описується стратегічна платформа бренду: цільова аудиторія, позиціонування, основна ідея бренду, платформа бренду, повідомлення та ін. елементи, що мають відношення до стратегії бренду 

варіанти відповідей

 Брендбук

 Брендгайд

 Фірмовий стиль бренду

 Гайдлайн

Запитання 9

Який документ не роздають партнерам, клієнтам і колегам по бізнесу, а зберігають в таємниці як внутрішньокорпоративний документ і тим більше оберігають від конкурентів

варіанти відповідей

 Логобук

 Гайдлайн

 Брендгайд

 Брендбук

Запитання 10

Оберіть елементи бренду 

варіанти відповідей

 ім'я

слоган

 графіка

форми і кольори

логотип

 брендбук

Запитання 11

Що таке айдентика?

варіанти відповідей

це сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів

це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача

 це набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів, що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення

Запитання 12

Оберіть види айдентики

варіанти відповідей

традиційна

 динамічна

 вербальна

інформаційна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест