Графічний модуль turtle. Основні команди.

Додано: 18 грудня 2022
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 147 разів
10 запитань
Запитання 1

Яку дію виконає черепашка після виконання наведеної команди?

forward(50)


варіанти відповідей

 Переміщення вперед на 50 кроків 

 Переміщення назад на 50 кроків 

Переміщення вправо на 50 кроків 

Нічого не намалює

Переміщення вліво на 50 кроків 

Запитання 2

Вибери команду, щоб перевести Черепашку з початку координат O(0,0) в точку A(50,70), не залишаючи сліду ?

варіанти відповідей

go (50,70) 

goto(50,70)

go(70,50) 

go(0,0) 

goto(0,0)

Запитання 3

Яка команда дозволяє перемістити черепашку в центр поля? 

варіанти відповідей

center

сentr

center(0;0) 

centr(0;0) 

Запитання 4

Що означає команда  reset модуля turtle?

варіанти відповідей

 очищення й перехід у центр екрана (0,0)

 очищення екрана перед виконанням програми

очищення екрана після виконання програми

 всі відповіді правильні

Запитання 5

Що означає команда print для turtle?

варіанти відповідей

 пиши

 іди

іди вперед

 іди назад

Запитання 6

Оберіть команду переміщення черепашки назад на 100 кроків 

варіанти відповідей

backward(100)

 go(100)

 goto (100)

forward(100)

Запитання 7

Модуль turtle це 

варіанти відповідей

графічний модуль

модуль випадкових чисел

для роботи з числами, які не входять до стандартного набору

Запитання 8

Оберіть команду з якої починається виконання програми для черепашки

варіанти відповідей

turtle

reset

go ("turtle")

forward(100)

Запитання 9

Яку фігуру намалює черепашка після виконання наведених команд?


go (100;100)

print (УКРАЇНА)

gо(90;50)

варіанти відповідей

  Коло 

 Слово УКРАЇНА

Квадрат   

Нічого не намалює

Трикутник

Запитання 10

Оберіть правильні скорочення команд?


варіанти відповідей

 fw

 bw 

got 

cent

pr

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест