Приклади графіків залежності між величинами

Додано: 28 квітня 2020
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 203 рази
12 запитань
Запитання 1

За малюнком визначити, яка вартість покупки, якщо куплено 2 кг цукерок.

варіанти відповідей

35

105

70

140

Запитання 2

За малюнком визначити, яка вартість покупки, якщо куплено 4 кг цукерок.

варіанти відповідей

35

70

105

140

Запитання 3

За малюнком визначити, яку масу цукерок куплено, якщо за покупку заплатили 70 грн.

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 4

За малюнком визначити, яку масу цукерок куплено, якщо за покупку заплатили 105 грн.

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 5

За малюнком визначити, о котрій годині потяг зупинився на станції Яблунець.

варіанти відповідей

1

4

7

10

Запитання 6

За малюнком визначити, о котрій годині потяг зупинився на станції Львів.

варіанти відповідей

4

13

10

7

Запитання 7

За малюнком визначити, скільки кілометрів від Києва до Яблунця.

варіанти відповідей

300

150

50

100

Запитання 8

На графіку показано залежність температури від часу. Визначте на скільки градусів зросла температура з 3 години по 7 годину?

варіанти відповідей

на 4

на 2

на 3

на 5

Запитання 9

На графіку показано залежність температури від часу. Визначте якою була температура о 6 годині?

варіанти відповідей

5

6

7

4

Запитання 10

На малюнку подано графік руху туриста. На осі абсцис відкладено час t (у год), на осі ординат - відстань туриста від табору S (у км). Визначте, на якій відстані від табору знаходився турист через 2 години від початку руху?

варіанти відповідей

6

12

18

24

Запитання 11

На малюнку зображено графік руху туриста. На осі абсцис відкладено час t (у год), на осі ординат - відстань туриста від табору S (у км). Скільки часу витратив турист на зупинку?

варіанти відповідей

2

3

1

0

Запитання 12

На графіку показано залежність температури від часу. Визначте на скільки градусів зросла температура з 1 години по 4 годину?

варіанти відповідей

на 1

на 2

на 3

на 4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест