Прочитайте текст і виконайте завдання
[1] Прийшла осінь. [2] У зелені коси беріз вплелися золотисті стрічки. [3]Різнобарвними вогнями горять осики, дикі груші, яблуні. [4] Важкі жолуді падають з дубів. [5] Прийшла раптово до мого саду.
1.Непоширеним є речення
Прочитайте текст і виконайте завдання
[1] Прийшла осінь. [2] У зелені коси беріз вплелися золотисті стрічки. [3]Різнобарвними вогнями горять осики, дикі груші, яблуні. [4] Важкі жолуді падають з дубів. [5] Прийшла раптово до мого саду.
2. Слово груші у третьому реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
[1] Прийшла осінь. [2] У зелені коси беріз вплелися золотисті стрічки. [3]Різнобарвними вогнями горять осики, дикі груші, яблуні. [4] Важкі жолуді падають з дубів. [5] Прийшла раптово до мого саду.
3. Односкладним є речення
Прочитайте текст і виконайте завдання
[1] Прийшла осінь. [2] У зелені коси беріз вплелися золотисті стрічки. [3]Різнобарвними вогнями горять осики, дикі груші, яблуні. [4] Важкі жолуді падають з дубів. [5] Прийшла раптово до мого саду.
4. Однорідні члени речення є в реченні
5. Між однорідними членами речення й узагальнювальним словом треба поставити тире в рядку (розділовий знак пропущено)
6. Поширене звертання є в реченні
7. Двоскладним є речення
8. Позначте речення, у якому перед виділеним сполучником потрібно поставити кому (розділові знаки пропущено)
9. Однорідні обставини є в реченні
10. Речення зі вставним словом (розділові знаки пропущено) розміщено в рядку
11. Виберіть варіант, де правильно установлена відповідність між виділеними словом та членом речення, яким він є.
1 Учителька запитує у хлопчика.
2 Найбільші аеропорти світу нагадують невеликі міста.
3 Вода на землі перебуває в постійному русі.
4 Він виявився цікавою людиною.
А підмет
Б присудок
В додаток
Г означення
Д обставина
12. Виберіть варіант, у якому правильно установлена відповідність між між реченнями та їх характеристиками
1 речення із звертанням
2 речення з однорідними означеннями
3 речення із вставним словом
4 речення з однорідними додатками
5 речення з однорідними присудками
А Люблю я, Києве, тебе в ранковий час.
Б Можливо, блискавиць крило ці горді коси заплело.
В Мати перша навчила мене любити роси, п'янкий любисток, м'яту, маковий цвіт і калину.
Г Північний, хижий, сердитий вітер лютує , неначе голодний вовк.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома