Де ночував Климко в дорозі?
На місці крапок вставте пропущене слово: "Десь там, біля тих гір, чув од людей Климко, було велике місто..."
Чий це портрет: "Сивий, вусатий і кругло-товстий, в широких смугастих штанях, у довгій, ледь не до колін, синій косоворотці, підперезаний крученим шовковим поясом з білими китицями. На ногах у нього були величезні жовті черевики"?
Скільки картоплин Климкові вдалося накопати в полі?
Яким чином Зульфатові вдалося вигнати всіх щурів з Климкового притулку?
Як повів себе Зульфат, коли відчув зневажливе ставлення "похмурого бороданя на возі" до вчительки?
Як відреагувала Наталя Миколаївна на запрошення хлопців перейти до них жити?
Що запропонував Зульфат узяти Климкові в далеку дорогу?
Що безногий швець узяв з Климка за тапочки?
Чому Климко не захотів залишитися назавжди в тітки Марини?
Для чого Климко розводив молоко водою?
Упізнайте героя твору: "І тут Климко побачив, що від переїзду назустріч йому біжить якийсь чоловік - босий, у солдатському галіфе, з розв'язаними поворозками і в гімнастерці без реміняки". Це був:
Визначте художньо-виражальні засоби в наведеному фрагменті з твору: "У степу було тихо. Блищали од сонця стерні і ковила понад шляхом, сріблилася важка, обвішана разочками роси павутина..."
8. Якої пори року хлопчик здійснював подорож?
Як звали доньку вчительки?
Климко не дійшов додому, бо...
Із пробитого кулею Климкового мішка тоненькою білою цівкою потекла
До мертвого Климка , спотикаючись і падаючи, біг щодуху
6. Яких живих істот найчастіше зустрічав хлопець під час подорожі у степу?
5. У Климка були здібності до навчання, тільки "посередньо" мав із:
4. До якого міста і з якою метою ішов Климко?
3. Який художній засіб використано у фразі: "Блищали од сонця стерні...сріблила...павутинка"?
1. "...Босий, у куцих штанчатах, старій матросці, що була колись голубою, а тепер стала сіра..." - опис зовнішності:
Твір "Климко" за жанром:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома