Ще за життя Г. Сковороду називали:
Збірками Григорія Сковороди є:
Визначте літературний напрям «De libertate».
Назвіть твір, у якому є алегоричний образ людей, які «живуть крадіжкою чужого»?
Назвіть жанр твору, у якому його частину Сковорода називає «силою»
Щастя великий філософ вбачав:
Слова Г. Сковороди «З усіх утрат втрата часу найтяжча» є:
У творі «De libertate» символом свободи є:
Який художній засіб наявний: «дім, як вулик, гуде»?
Установіть відповідність між уривком із твору та його назвою:
1. «Байдуже смерті, мужик чи то цар, а) епітафія на могилі
все пожере, як солому пожар» б) «Всякому місту – звичай і
2. «Не все те отрута, що неприємне права…»
на смак» в)»Бджола та Шершень»
3. «Погляньте на життя блаженно г) «De libertate»
ї натури і навчітеся» д) афоризм
4. «Світ ловив мене, і не спіймав»
Який вислів підходить до байки «Бджола та Шершень»?
Установіть відповідність між прикладом та художнім засобом:
1 порівняння а) Тих непокоїть Венерин амур.
2 метафора б) Знаю, що смерть – як коса замашна,
3 риторичне звертання навіть царя не обійде вона.
4 інверсія в) Панські Петро для чинів тре кутки.
г) Вольності отче, Богдане-герою!
д) Кажуть, неначе воно золотеє?
Які джерела сміху в поемі «Енеїда» І. Котляревського?
Завершіть думку.
Іван Петрович Котляревський - це...
Яка основна ідея поеми "Енеїда"?
Визначте жанр "Енеїди" І. Котляревського.
Коли І.Котляревський закінчив писати «Енеїду»?
Вкажіть місто, де жила Дідона?
Поема І. Котляревського "Енеїда" - це... (кілька правильних відповідей)
Венера є богинею:
Які факти є правдивими про Івана Котляревського? (кілька правильних відповідей)
Який внесок І. Котляревського у культурне життя Полтави:
Якій роботі присвятив І. Котляревський найбільшу частину життя?
Документ, що забороняв друкування будь-яких книг українською мовою:
За сюжетом Івана Котляревського , Еней і троянці збираються заснувати Біле місто. Що саме мав на увазі письменник?
Які основні проблеми порушує в поемі І. Котляревський? (кілька правильних відповідей)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома