Тематичний контроль для 10 класу Тривимірне моделювання. Blender

Додано: 26 лютого 2021
Предмет: Інформатика, 10 клас
Тест виконано: 333 рази
24 запитання
Запитання 1

Для переміщення об'єкта використовують інфтрумент, позначений цифрою ...

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

7

8

Запитання 2

Для обертання об'єкта використовують інструмент, позначений цифрою ...

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

7

8

Запитання 3

Для зміни розмірів об'єкта, його параметрів використовують інструмент, позначений цифрою ...

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

7

8

Запитання 4

Для клонування об'єкта потрібно натиснути комбінацію клавіш

варіанти відповідей

Alt + D

Ctrl + D

Shift + D

Запитання 5

Даний інструмент призначений для:

варіанти відповідей

зміни маштабу

зміни відстані від об'єкта до очей користувача

обертання об'єкта у площині

переміщення об'єкта у площині

Запитання 6

Для вибору режиму вибору ребер (Edge select) натискаємо на кнопку...

варіанти відповідей
Запитання 7

Який інструмент дозволяє налаштувати створити та налаштувати матеріали?

варіанти відповідей
Запитання 8

Сукупність методів, прийомів і засобів створення та опрацювання графічних зображень за допомогою комп'ютера - це ...

варіанти відповідей

Тривимірна графіка

Растрова графіка

Векторна графіка

Комп'ютерна графіка

Запитання 9

Mesh - це

варіанти відповідей

тривимірні об'єкти - примітиви

помилки програми

назви сцен

Запитання 10

Редагувати меш-об'єкт можна за допомогою:

варіанти відповідей

ребер

вершин

граней

площин

маркерів

Запитання 11

Яке призначення клавіші 1?

варіанти відповідей

вид спереду

вид праворуч

поворот сцени

перспектива

зміна масштабу щодо обраного об'єкта

зміна масштабу сцени

Запитання 12

За допомогою якої клавіші можна включити інструмент Екструдування?

варіанти відповідей

P

E

W

V

Запитання 13

Як перейти в режим редагування в програмі Blender?

варіанти відповідей

Клавіша TAB

Клавіша Shift

Клавіша Enter

Клавіша Ctrl

Запитання 14

На малюнку включений режим редагування:

варіанти відповідей

вершин

ребер

граней

Запитання 15

Для обертання об'єкта потрібно виконати такі дії:

варіанти відповідей

Обрати об'єкт, вибрати кнопку Обертання, тягти лівою клавішою мишки відповідні дуги

Вибрати кнопку Обертання, обрати об'єкт,тягти лівою клавішою мишки відповідні дуги

Тягти лівою клавішою мишки відповідні дуги, вибрати кнопку Обертання, обрати об'єкт

Вибрати кнопку Обертання, тягти лівою клавішою мишки відповідні дуги, обрати об'єкт

Запитання 16

Щоб обернути об'єкт, потрібно використати інструмент під номером

варіанти відповідей

3

4

7

8

Запитання 17

Для зменшення, збільшення об'єкта у проекті Blender натискаємо :

варіанти відповідей

клавішу S

за допомогою колеса мишки

Shift

Запитання 18

3D-моделювання це

варіанти відповідей

Просторова графіка

Векторна графіка

Растрова графіка

Текстурування

Запитання 19

До графічних примітивів програми Blender відносяться

варіанти відповідей

Циліндр, тор, вектор

Куб, сфера, тор

Циліндр, конус, паралелограм

Куб, сфера, прямокутник

Запитання 20

Дублювати об'єкт це

варіанти відповідей

Операція створення граней елементів

Операція створення ребер елементів

Операція створення копій елементів

Операція зглажування стиків між елементами

Запитання 21

Скільки осей координат використовується при побудові 3D-об'єкта?

варіанти відповідей

Три

Одна

Дві

Безліч

Запитання 22

Екструдування - це

варіанти відповідей

виштовхування, видавлювання

видалення вершин

видалення ребер

видалення граней

Запитання 23

Оберіть сфери застосування 3D-графіки

варіанти відповідей

Оберіть сфери застосування 3D-графіки

Медицина

Промисловість

Кіно

Архітектура

Музика

Запитання 24

Які дії можна виконувати з об'єктом в 3D-побудові ?

варіанти відповідей

висвічування

переміщення

дублювання (клонування) 

копіювання копіювання 

обертання 

сканування

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест