Доповніть твердження.
Культура епохи Відродження зародилася в
Завершіть речення.
Грандіозне живописне полотно "Таємна вечеря" створив ....
Завершіть речення.
Видатне живописне полотно Рафаеля Санті має назву.....
Твір якого з титанів Високого Відродження вважається першим у західноєвропейському живописі психологічним портретом?
Хто з титанів Високого Відродження залишив у своїх нотатках описи телефона, автомобіля, парашута, гелікоптера, батискафа, скафандра , підводного човна, танка, кулемета і багато ще чого?
Ключові ідеї гуманізму (дві відповіді) .....
Допишіть речення : ... Мікеланджело, Мерізі да Караваджо, Рубенс, Веласкес, Рембрандт - найвизначніші майстри та реформатори європейського ,,,,,
Автором яких з наведених творів є Мікеланджело Буонарроті?
Хто з титанів Високого Відродження розписав купол храму Святого Петра в Римі й відомою фрескою "Створення Адама" розписав Сикстинську капелу у Ватикані ?
Яка робота є автопортретом Леонардо да Вінчі ?
Автором якої праці є Рафаель Санті?
Ознаки, які були притаманні добі Відродження ....( три вірні відповіді)
Цей малюнок був створений для визначення пропорцій людського (чоловічого) тіла. Його називають «канонічним» і таким,що визначає «пропорції золотого перетину». Його автором є-?
Хто з відомих астрономів у своїй роботі «Про обертання небесних сфер» обґрунтував геліоцентричну систему будови світу?
На світлині зображений вчений, який сформулював принцип відносності руху, встановив закон інерції, закони вільного падіння тіла, відкрив закон сталості періоду коливання маятника й висунув ідею застосування маятника в годиннику...
На полотні Сандро Ботічеллі з морської піни народжується
Хто є автором грандіозного живописного полотна "Сикстинська Мадонна"
Оберіть автора цього великого полотна
Оберіть автора фрески "Афінська школа"
Стиль в європейському мистецтві з кінця XVI до середини XVIII ст., який прийшов на зміну Відродженню, але не був його запереченням ?
Серед Мадон Високого Відродження обери полотна Рафаеля Санті
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома