Якщо сумарна біомаса продуцентів певної екосистеми становить 15000 тон, то спільна маса консументів ІІ порядку відповідно до правила екологічної піраміди може становити
Консументом першого порядку у ланцюзі живлення:
фітопланктон → мальок → риба → дельфін є:
Обери декілька відповідей. Енергія в екосистемах може надходити з двох джерел. Перше - від живих організмів - продуцентів, друге - від мертвої органіки. Відповідно, існують ланцюги живлення двох типів - пасовищний (ланцюг виїдання) і детритний (ланцюг розкладання), який починається від подрібнених мертвих організмів. Прикладами детритних ланцюгів є:
Співвідношення у продуктивності різних трофічних рівнів дістало назву правила екологічної піраміди, яке можна сформулювати в такий спосіб:
У будь-якому біогеоценозі різні ланцюги живлення не існують окремо один від одного, а тісно переплетені завдяки тому, що представники одного і того самого виду можуть бути ланками різних ланцюгів живлення. Переплітаючись, ланцюги живлення формують
Оскільки під час переходу від одного трофічного рівня до наступного, значна частина енергії втрачається, кількість ланок обмежена, і зазвичай не перевищує:
Укажіть який тип організмів знаходиться в основі екологічної піраміди:
Виберіть організм, який в харчовому ланцюзі виступає консументом І порядку
Популяція автотрофних організмів, здатних синтезувати органічні речовини з неорганічних називаються:
Тип взаємозв'язків різних видів, за якого один з них використовує залишки їжі, продукти життєдіяльності чи житло іншого, не завдаючи йому помітної шкоди:
Популяції гетеротрофних організмів, що живляться готовою органічною речовиною, називаються:
Який організм займає перший трофічний рівень у ланцюгах живлення?
Трофічний ланцюг складається з трьох рівнів. Вовк набрав 1 кг маси. Скільки для цього знадобилось рослинної речовини?
На рисунку наведено приклад:
Укажіть пару організмів, що перебувають у мутуалістичних відносинах:
Зображені організми утворюють ланцюг живлення. Укажіть консумент ІІІ порядку:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома