"Хіба ревуть воли, як ясла повні?"

Додано: 6 січня 2022
Предмет: Українська література, 10 клас
Тест виконано: 362 рази
12 запитань
Запитання 1

Звідки взято назву "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"

варіанти відповідей

з нарису "Життя народу українського"

хронік України

з підручника народознавства

запозичена з біблійної книги Йова

Запитання 2

Чому роман "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" вперше надруковано за кордоном?

варіанти відповідей

у автора не було грошей на видання твору в Україні

в Україні була заборона україномовних творів

автор сумнівався у власному літературному таланті

його твори були заборонені в Україні

Запитання 3

Прототипом Чіпки Варениченка був:

варіанти відповідей

Іван Білик

Грицько Чупруненко

Гнат Карий

Василь Гнидка

Запитання 4

Кого Панас Мирний назвав"Польвою царівною" у романі "Хіба ревуть воли..."

варіанти відповідей

Мотрю

Галю

Христю

Оришку

Запитання 5

Що є визначальним в образі Чіпки?

варіанти відповідей

бажання збагатитися, стати паном

доброта, працьовитість

загострене почуття справедливості,

всеперемагаюче прагнення помсти своїм кривдникам

Запитання 6

Кого описує Панас Мирний?

“Чорне кучеряве волосся, заквітчане польовими квітками, чудовно вилося коло білого чолі; тоненькі пасма того чорного, аж полискуваного хмелю спадали на біле, рум’яне личко, як яблучко наливчате; очі оксамитові, чорні, — здається, сам.огонь говорив ними… Дві чорні брови, мов дві чорні п’явки, повпивалися над очима, злегенька прикритими довгими густими віями. Сама — невеличка, метка й жвава, з веселою усмішкою на виду, вона так і вабила до себе. Зелена байова керсетка, з червоними мушками, червона в букетах спідниця, на шиї дорогі коралі, хрести, золоті дукати — усе гарно пристало до хорошої дівоцької вроди.”

варіанти відповідей

Мотрю

Оришку

Галю

Христю

Запитання 7

Де відбувається події роману "Хіба ревуть воли..."Панаса Мирного?

варіанти відповідей

село Заступиці

село Семигори

в Миргороді

село Піски

Запитання 8

Що було вирішальним для Чіпки при виборі стати на шлях злочинця?

варіанти відповідей

Вирішальним моментом стало те, що йому наділили менший шматок землі для господарства

Вирішальним моментом стало те, що у сім'ї Чіпки відібрали майно. Тоді він опустив руки і почав мститися панам, скоюючи злочини.

Вирішальним моментом стало те, що йому пообіцяли великі гроші

Вирішальним моментом стало те, що від нього пішла дружина Галя

Запитання 9

Про якого з персонажів роману "Хіба ревуть воли,як ясла повні?" написано:


".....мав добру пам’ять: з неї ніколи не виходила думка, що він «виродок»";

варіанти відповідей

про Лушню

про Максима Гудзя

про Чіпку

про Василя Пороха

Запитання 10

Кульмінацією роману "Хіба ревуть воли..." Панаса Мирногоє:

варіанти відповідей

арешт Чіпки після злочинів

трагіна смерть Галі

поразка Чіпки у боротьбі із земством

поява в житті Чіпки неблагонадійних друзів-пияк

Запитання 11

Яка з наведених нижче цитат якнайкраще характеризує образ Чіпки?

варіанти відповідей

“Козачий син, сирота. Після смерті батька та матері (вони під холеру померли обоє одного-таки й року громада оддала сироту далекій родичці — вдові Вовчисі; а як піднявся хлопець на ноги, то дід узяв його до себе в поміч коло отари. “


“Палкий, як порох, сміливий, як голодний вовк, він усіх побивав, над усім верховодив…


 Сорочка на йому чорна; штани вибійчані, підсукані аж до колін; за спиною вірьовкою навхрест перев’язана одежа; через праве плече, на палиці перекинута торба — мабуть, з харчю, та пара шкапових чобіт. На взір — чоловік середніх літ. Чорні, як гайворон, уси починали вже по краях рудіти; борода стирчала чорна, остюкувата, давно, мабуть, не бачила скіска.


Одно тільки в нього неабияке – дуже палкий погляд, бистрий, як блискавка.. .

Запитання 12

Розв"язкою роману Панаса Мирного "Хіба ревуть воли.." є:

варіанти відповідей

Мотря видає сина-злочинця і його відправляють на каторгу

Чіпка лишає розбійне життя та стає господарем

Чіпка одружується вдруге та починає мирне життя наново

Чіпку за сккоєні злочини страчують

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест