Автор твору Хлопчик-зірка?
Яка пора року зображена на початку твору?
Яке диво сталося на очах у Лісорубів?
Що знайшли Лісоруби у складках плаща?
Як виглядав хлопчик?
Які риси притаманні хлопчику у ранньому віці?
Як ставився хлопчик до нужденних і всіх скривджених долею? Виберіть варіант, який НЕ підходить.
Що робило хлопчика щасливим?
Як хлопчик зустрів жебрачку*
Який найбільший гріх вчинив хлопчик?
На кого перетворився хлопчик?
Чому автор використовує таке перетворення? Що є спільного у хлопчика із жабою та змією?
Які тварини постраждали від жорстокості хлопчика?
Вставте пропущені числівники:
"Отак.....роки блукав він по світу і ніде ніколи не зустрів любові!"
"Надто багато зазнав він горя, тож через.........роки він помер".
Хто забрав у рабство хлопчика?
Хто допоміг хлопчику знайти монети?
Де була захована монета з білого золота?
Де знайшов хлопчик монету із червоного золота?
Кому віддав хлопчик знайдені монети?
Що означає поєднання в образі хлопчика слонової кістки, пелюстків нарциса, троянди та фіалки?
Головний герой долає надскладні випробування. І це стає.........
Чи усвідомив хлопчик життєві ціності?
Що зробив хлопчик, усвідомивши цінності життя?
До чого призводять зухвалість та нарцисизм?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома