Як можна охарактеризувати відносини між СРСР та США з кінця 40-х років до початку 90-х р.ХХ ст. ?
Символом «холодної війни» було названо:
Визначте форми прояву «Холодної війни» у міжнародних відносинах (чотири відповіді):
Яку роль відіграв «план Маршалла» в розвитку країн Західної Європи?
Внаслідок якої міжнародної події світ був на межі ядерної війни ?
Організація, утворена 1957 р. з метою створення спільного ринку, отримала назву
З переліченого оберіть причини і передумови німецького "економічного дива" (дві відповіді):
План Маршалла - це:
Які терміни і поняття відображають відносини між США і СРСР після ІІ Світової війни? 1. «біполярний світ» 2. «політика відкритих дверей» 3. «демілітаризація економіки» 4. «політичний консенсус» 5. «холодна війна» 6. «мораторій на застосування сили» 7. «гонка озброєнь»
До яких держав, після закінчення Другої світової війни можна примінити термін "наддержава"?
Встановіть відповідність визначень із термінами/поняттями, яких вони стосуються:1 економічне диво2 європейська інтеграція3 зона вільної торгівлі4 авторитарний режим А один з видів правління, під час якого владу контролює одна чи декілька осіб.Б високий й стійкий темп зростання економіки держави В один з типів міждержавної інтеграції, в якій відсутні митні збори та мінімалізовано протекціоністські заходи кожного учасника Г форма матеріальної відповідальності держави-агресора, що полягає в наданні державі, що постраждала від агресії, відшкодування матеріальної шкоди Д процес різносторонньої взаємоінтеграції європейських держав
Визначте правильні твердження.
1 Своїм масштабним економічним відновленням післявоєнна Європа завдячувала плану Маршалла.2 Постіндустріальна економіка опиралася на важку промисловість.3 Побудова ринкової економіки неможлива поза наукою й технікою.4 План Маршалла заклав основу для творення євроатлантичного простору, європейської економічної та політичної інтеграції.5 У 1950 -1960-х роках Європа потерпала від застарілої транспортної мережі.6 Між 1950-1960 рр. виробництво енергії цілковито залежало від вугілля.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома