Стилістичний прийом, що полягає у поєднанні протилежних за змістом понять для створення необхідного ефекту – це
Заміна абстрактного поняття конкретним образом – це
Повторення однакових слів чи виразів, віршорядків чи строф у творі з метою звернути на них особливу увагу читачів або (і) підкреслити мелодійність, ритмічність – це
Оберіть уривок із поезії, у якому провідним художнім засобом є персоніфікація
Тавтологія використана в усіх поетичних рядках, ОКРІМ
Оберіть уривок із поезії, у якому провідним художнім засобом є метонімія
Укажіть художній засіб, який є провідним у поданому уривку
Що є свобода? Добро в ній якеє?
Кажуть, неначе воно золотеє?
Укажіть художній засіб, який є провідним у поданому уривку
О слово рідне! Орле скутий!
Чужинцям кинуте на сміх!
У пісні Дмитра Павличка «Два кольори» вказані поетичні рядки є
Два кольори мої, два кольори,
Оба на полотні, в душі моїй оба,
Два кольори мої, два кольори:
Червоне – то любов, а чорне - то журба.
Укажіть художній засіб, який є провідним у поданому уривку
Стоїть явір над водою,
В воду похилився,
На козака пригодонька:
Козак зажурився.
Оберіть уривок із поезії, у якому провідним художнім засобом є порівняння
Оберіть уривок із поезії, у якому провідним художнім засобом є символ
Оберіть уривок із поезії, у якому провідним художнім засобом є оксиморон
Укажіть художній засіб, який є провідним у поданому уривку
Відбились зорі у воді,
Летять до хмар тумани...
Тут ллються пахощі густі,
Там гнуться верби п’яні.
Установіть відповідність між назвою художнього засобу та поетичними рядками, у яких цей засіб використано
Установіть відповідність між назвою художнього засобу та поетичними рядками, у яких цей засіб використано
Установіть відповідність між назвою художнього засобу та поетичними рядками, у яких цей засіб використано
Установіть відповідність між назвою художнього засобу та поетичними рядками, у яких цей засіб використано
Установіть відповідність між поетичними рядками, у яких використано однакові художні засоби.
Установіть відповідність між поетичними рядками, у яких використано однакові художні засоби.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома