Рефрен - це
Гіпербола - це
Епітет -це
Метафора-це
Персоніфікація — це
Який художній засіб використано у рядках
Піднімає джміль фіранку.
Каже: — Доброго вам ранку!
Як вам, бджілко, почувалось?
Чи дощу не почувалось?
Який художній засіб використано у рядках
Виглядає бджілка з хатки:
— У дзвіночку добре спатки.
Цей дзвіночок — як намет.
Тільки дощ — як кулемет.
Який художній засіб використано у рядках:
Пiд маленькими яличками
У смарагдовiй травi
Лiто виросло суничками —
То по однiй, то по двi.
Який художній засіб використано у рядку:
Ой, сестриченько-яличко,
Ти не дряпай моє личко,
Я суничок назбираю
Жменьку мамi i собi!
Який художній засіб використано у рядку:
Дощик, дощик, ти вже злива!
Плаче груша, плаче слива.
Який художній засіб використано у рядках:
Може, вiн старiйшина чи мудрець?
Може, вiн заслужений горобець?
Нi, несе у дзьобику вiн пiр'ïнку.
Пригодиться дiточкам на перинку.
У рядках є усі художні засоби,ОКРІМ
Цю нiч зорi чомусь колючi,
Як наляканi ïжачки.
Цю нiч сойка кричала в кручi,
Цю нiч ворон сказав: "Апчхи!"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома